myc-logo1

نوشتن محتوای جذاب برای سئو ، چگونه محتوای جذاب تولید کنیم؟

نوشتن محتوای جذاب برای سئو ، چگونه محتوای جذاب تولید کنیم؟
محتوای جذاب
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
4.5/5 - (11 امتیاز)

آن‌چه یک وب سایت را از سایت‌های رقیب خود در سئو سایت فروشگاهی ممتاز می‌کند، نوشتن محتوای جذاب مبتنی بر اصول و قواعد سئو است. محتوای جذاب کلیدی‌ترین موضوع جهت جذب مخاطب در دنیای کسب و کارهاست. با تولید محتوای حرفه‌ای مخاطبین و مشتریان فراوانی برای دریافت خدمات به سمت شما خواهند آمد.

بنابراین برای پیشرفت در کسب و کار خود ضروری است محتوای تولید شده کیفیت و جذابیت زیادی داشته باشد تا شما بتوانید نتایجی که برای خود متصور بوده‌اید را به دست آورید. اما چگونه می‌توان یک محتوای جذاب تولی نمود که اصول سئو نیز در آن رعایت شده باشد؟ این موضوعی است که امروز در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر به آن خواهیم پرداخت.

این 3 سوال مهم کلید محتوانویسی جذاب هستند!

این 3 سوال مهم کلید محتوا نویسی جذاب هستند!

مردم هر روزه در فضای مجازی با اطلاعات فراوانی روبرو هستند. بنابراین آن چه در چنین فضایی مخاطب را درگیر می‌کند، استفاده از کلمات مناسب توسط نویسنده محتواست. برای شروع کار به منظور حصول موفقیت در این فضا باید بتوانید محتوای متناسب با نیاز مخاطبین خود ایجاد نمایید و برای نوشتن یک محتوای خوب ابتدا باید این 3 سوال را از خود بپرسید:

چرا من باید به محتوا توجه کنم؟

مخاطبین شما تا زمانی که دلیل خوبی برای دیدن محتوای شما نداشته باشند به آن نگاه نمی‌کنند. به همین دلیل لازم است اهمیت محتوایی که در اختیار کاربر می‌گذارید را در محتوای خود انعکاس دهید.

چه چیزهایی را باید بدانم؟

بررسی‌ها ثابت می‌کنند که محتوای بی‌کیفیت افراد را نه تنها جذب نمی‌کند که برای آن‌ها خسته‌کننده نیز هست. به همین جهت باید در محتوای خود اطلاعاتی به مخاطب بدهید که می‌خواهد بداند؛ نه کمتر و نه بیشتر!

چگونه می‌توانم محتوای جذاب بنویسم؟

چگونه می‌ توانم محتوای جذاب بنویسم؟

مخاطبین می‌خواهند نحوه کسب اطلاعات را بدانند تا از آن‌ها برای ایجاد تغییراتی در زندگی خود استفاده کنند. شما با پاسخ دادن به این 3 سوال کلیدی می‌توانید توجه مخاطبین را جلب کرده و آن‌ها را با محتوا درگیر نمایید.

برای تولید یک محتوای جذاب دانستن این نکات ضروری است تا هدف افزایش رتبه سایت در گوگل قابل دستیابی باشد! حال که به این 3 سوال پاسخ دادید، لازم است نکاتی را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید محتوایی جذاب و حرفه‌ای تولید کنید. در این بخش سعی می‌کنیم مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نکات را با شما در میان بگذاریم.

باثبات بودن

مخاطبین همواره به دنبال مسائلی هستند که بتواند آینده‌ای واضح و قابل پیش‌بینی برای آن‌ها ایجاد کند. بنابراین اگر شما در انتشار محتوا ثبات داشته باشید، به آن‌ها این پیام را خواهید داد که می‌توانند نسبت به محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنید روی شما حساب باز کنند.

اجتناب از کمال گرایی

یک محتوای جذاب هنگام سئو سایت فروشگاهی باید مخاطب زیادی داشته باشد؛ اما تولید محتوای با کیفیتی که هیچ مخاطبی ندارد نیز فایده‌ای نخواهد داشت. بنابراین لازم نیست محتوای شما بی‌نقص باشد، بلکه لازم است طوری باشد که بتوان به آسانی آن را در دسترس عموم مردم قرار داد.

در محتوای خود از حالت محاوره‌ ای استفاده کنید

تجحربه ثابت کرده تولید محتواهای رسمی و خشک مخاطب بسیار کمی دارد. بنابراین بهتر است محتوای خود را به گونه‌ای بنویسید که انگار با یک دوست صمیمی صحبت می‌کنید.

منحصر به فرد باشید

منحصر به فرد بودن و داشتن یک سبک و لحن خاص در تولید محتوا، شما را در تولید محتوای جذاب موفق‌تر می‌کند. از نوشتن محتوای تکراری و مشابه پرهیز کنید و به جای آن روی ایده‌های جدید و خلاقانه تمرکز نمایید.

محتواهای با کیفیت را بشناسید

بهتر است سراغ محتواهایی بروید که مخاطبان زیادی دارد، اما از روی آن کپی نکنید! محتواهای جذاب را پیدا نموده و آن را به طور خلاقانه‌ای منحصر به فرد نمایید. از شیوه و سبک نگارش محتواهای مختلف الگو بگیرید تا محتوایتان جذاب شود.

استفاده از شیوه تبلیغ نویسی

بهترین راه جهت نوشتن یک محتوای جذاب ، شیوه تبلیغ نویسی است. بدین صورت که طوری بنویسید که انگار در حال تعریف کردن داستانی برای مخاطبین هستید. استفاده از این روش می‌تواند ارتباطی عمیق بین شما و مخاطبین شما به وجود آورد.

مردم را به کاری تشویق کنید

خوب است در هنگام تولید محتوای خود روش‌هایی استفاده کنید تا مردم را به واکنش وادارید. می‌توانید با کارهایی کوچک از قبیل قرار دادن فرم ثبت نام خبرنامه سایت در انتهای مقاله شروع کنید.وقتی مردم این تعدات کوچک را می‌پذیرند، پس از هر تعهد کوپک تعهد بزرگ‌تری خواهد آمد و همین امر موجب افزایش اعتماد میان شما و مخاطب خواهد شد.

اشتراک گذاری محتوای ساده و خوب در شبکه‌ های اجتماعی

محتوای خوب ساده و قابل درک است. تعداد کمی از مردم به خواندن مطالب طولانی و سنگین دارای کلمات ثقیل و آمار و ارقام گیج‌کننده تمایل دارند. محتوای به اشتراک گذاشته شده بهتر است به صورت نقل قول‌های توئیتری، بررسی محصول، معرفی فیلم، مصاحبه، مشاوره، لیست برترین‌ها و … باشد.

از کجا محتوا پیدا کنیم؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال که از کجا محتوا پیدا کنیم؟ باید بدانیم به طور کلی یک محتوا پایه اصلی و اولیه دیجیتال‌ مارکتینگ است که امروزه در بیشتر کسب و کارها به آن پرداخته می‌شود. لذا دیده شدن موضوع یا برند کسب و کارتان در جهان اینترنت یک محتوای عالی و قدرتمند نیاز دارد که به سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل کمک می‌کند. ولی سوال اینجاست چه محتوایی را انتخاب کنیم که مناسب با کسب و کارمان باشد؟ در ادامه به چندین روش اشاره خواهیم کرد که در پیدا کردن محتوای خوب کمک می‌کند.

کار کردن در یک حوزه تخصصی را شروع کنید

اگر قادر باشید در یک حوزه تخصصی کار کنید به هیچ عنوان با کمبود محتوا روبه‌رو نخواهید شد. ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که تمام اطلاعات را در حوزه تخصصی دریافت کنید و جوانب مختلف را مورد بررسی قرار دهید.

مشارکت با دیگر افراد برای پیدا کردن محتوا

قرار دادن دیگر افراد در استراتژی محتوا می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای تولید محتوای متنی باشد. شاید مشارکت با افراد زمانبر باشد ولی می‌توانید از ایده‌ها و خلاقیت آنها بره بگرید. 

از طریق مصاحبه کردن با افراد دیگر یا هر کسی که دارای توانایی خاصی در مورد پیدا کردن محتوا است می‌توانید تمام جنبه‌های موضوع را بررسی کرده و از آنها آگاه شوید.

استفاده کردن از وبسایت‌ های خارجی برای افزایش رتبه سایت در گوگل

اگر دارای زبان خارجی قوی هستید از سایت‌های خارجی استفاده کنید. با بهره‌گیری از وبسایت‌های خارجی می‌توان ایده‌های زیادی را دریافت کرده و محتوای خود را گسترده کنید. اگر زبان خارجه شما قوی نیست اصلا نگران نباشید؛ زیرا ابزارهای مترجم بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها متون را ترجمه کنید.

قرار دادن لینک‌ های ارزشمند در محتوا

قرار دادن لینک‌ در محتوا از جمله روش‌های بسیار مهم برای تولید محتوای متنی است که می‌تواند به سئوی سایت‌تان کمک بسیاری کند. قرار دادن لینک نیاز به تولید یک محتوای عالی مناسب دارد که ارزش لینک را بالا می‌برد. برای قرار دادن لینک در سایت باید از مطالب سایت‌هایی استفاده کنید که دارای محتوای ارزشمندی هستند.

انواع ابزارهای مهم برای پیدا کردن محتوا

انواع ابزارهای مهم برای پیدا کردن محتوا

برای پیدا کردن محتوا چندین روش مختلف وجود دارد در ادامه قصد داریم یک سری از ابزارهای کاربردی را برای پیدا کردن محتوا به شما ارائه دهیم. دیگر نیازی به نگرانی در اینباره که از کجا محتوا پیدا کنیم وجود نخواهد داشت.

استفاده از topic research

این روش یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیدا کردن محتوا است برای این کار تنها کافیست موضوع اصلی را که متناسب با سایت شماست در قسمت سرچ ابزار جستجو کرده و سپس موضوعات مرتبط با آن را پیدا خواهید کرد و در نهایت به راحتی می‌توانید آنها را مطالعه و ارزیابی کنید.

FAQ BOX

این ابزار به صورت باکس‌های پرسش و پاسخ است که مطالعه این سوال‌ها می‌تواند بسیار کاربردی و کمک کننده باشد و به سوال‌هایی که در ذهن شماست پاسخ دهد. بنابراین ایده گرفتن از این باکس‌ها می‌تواند یکی از بهترین موضوعات برای پرداختن به محتوا باشد کار کردن با این ابزار به قدری راحت است که شما می‌توانید موضوعات مختلف را بر اساس دسته‌بندی متناسب با آن مشاهده کنید و خیلی راحت به آنها دسترسی پیدا کنید.

QUORA

یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربردی برای پیدا کردن محتوا کوآرا است. این ابزار می‌تواند به صورت لحظه‌ای میزان زیادی از محتواها را در اختیار شما قرار دهد که به صورت پرسش و پاسخ می‌توان از آن استفاده کرد و در پیدا کردن محتوا کمک بی‌نظیری می‌کند. کار کردن با این نرم افزار اصلا سخت نیست فقط کافی است که موضوع متناسب با سایت خود را سرچ کنید و به راحتی لیستی از سوالات به روز در اختیار شما قرار می‌گیرد. ما در مای کاستومر اماده‌ایم تمام اطلاعات تکمیلی در این باره را در اختیار شما قرار دهیم.

 ابزار سرچ کنسول

این ابزار از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است سپس کاربران می‌توانند در قسمت دسته‌بندی‌ها هر کدام از پارامترهای که نیاز دارند را وارد کنند و نتیجه را مشاهده کنند. ولی گاهی اوقات می‌بینید که میزان کلیک‌های یک کلمه صفر است به این معنی است که کاربران از قبل سرچ کرده‌اند ولی برای آنها مفید نبوده است. بنابراین برای حل این مشکل و برای کمک به افزایش رتبه سایت در گوگل باید به تولید محتوای متنی جدید بپردازید یا اینکه محتوای قبلی را بهبود ببخشید.

کیورد پلنر

یکی دیگر از ابزارها برای پیدا کردن محتوا استفاده از کیورد پلنر است که در قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل نیز کمک می‌کند. این ابزار، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود در بین کاربران است که اطلاعات کاملا دقیق و با جزئیات به شما نمایش می‌دهد. برای کار کردن با آن یک صفحه در نظر گرفته شده است که می‌توانید محتوای مربوطه را تایپ کنید و در نهایت اطلاعات مهم را دریافت کنید.

 با جستجوی گوگل

یکی دیگر از ابزارها که همیشه با آن سر و کار دارید جستجوی گوگل است و کمتر کسی وجود دارد که از آن استفاده نکرده باشد. برای کار کردن با آن تنها کافی است صفحه گوگل را باز کرده و محتوا را سرچ کنید و با استفاده از آن محتوا و اطلاعات بسیار زیادی را دریافت کنید.

نحوه نوشتن پست های وبلاگ با کیفیت بالا

امروزه تقریباً همه مایلند افکار خود را در وب به اشتراک بگذارند. با بسیاری از راه های آسان وبلاگ نویسی که توسط سرویس هایی مانند Posterous و Tumblr و مدیوم به ما ارائه شده است، چرا این کار را انجام ندهید؟ با این وجود، ما نباید به طور غیرقابل کنترلی در مورد چیزهای تصادفی در وب بگردیم. بلکه باید در نوشتن پست های وبلاگ Writing blog posts دقت بالایی به خرج بدهید.

اگر واقعاً می‌خواهیم چیز جالبی را با جامعه مورد نظر خود به اشتراک بگذاریم، باید حداقل حرفه‌ای بودن و قابل اعتماد بودن را مطرح کنیم و بر صحت و کیفیت نوشته‌هایی که در اینترنت قرار می‌دهیم تأکید کنیم. چه در حال حفظ یک وبلاگ شخصی، راه اندازی یک وبلاگ طراحی، یا مدیریت و به روز رسانی وبلاگ رسمی شرکت خود باشید، نکات اساسی و استراتژی های مورد بحث در این مقاله تضمین می کند که همه پست های شما حرفه ای، با کیفیت و عالی خواهند بود. با آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر همراه باشید و از اطلاعاتی که در پایان این مقاله درباره نوشتن پست های وبلاگ به دست می آورید شگفت زده شوید.

چرا باید به کیفیت پست های وبلاگ اهمیت دهیم؟

چرا باید به کیفیت پست های وبلاگ اهمیت دهیم؟

وبلاگ های طراحی سایت، منبعی بی پایان از اطلاعات هستند. با این حال، این اطلاعات باید قابل اعتماد و مفید باشد تا واقعاً به جامعه طراحی سایت کمک کند.

اگر می خواهیم اطلاعات موثق به دست آوریم، باید نگران ارائه اطلاعات موثق نیز باشیم.

ملاحظات برای نوشتن پست های وبلاگ آنلاین

وقتی در حال نوشتن یک پست وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن با جامعه آنلاین هستیم، می توانیم ملاحظات زیادی را در نظر بگیریم. نکات زیر موارد ضروری را پوشش می دهد که باید برای هر پست وبلاگی که می نویسید به خاطر بسپارید.

توسعه ایده و عنوان پست شما

ایجاد ایده برای پست وبلاگ شما روشی است که ما معمولاً فرآیند نوشتن را آغاز می کنیم. اول از همه، ایده‌های شما باید اصیل باشند، اگرچه همه ما می‌دانیم که این سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، زیرا در حال حاضر محتوای زیادی در آنجا وجود دارد. هنگام انتخاب موضوعی برای نوشتن، مطمئن شوید که دانش و تجربه لازم را برای نوشتن درست در مورد آن موضوع دارید.

این تضمین می کند که نوشته شما معتبر است. همچنین باید به فکر یک عنوان محکم برای ایده خود باشید که دربرگیرنده آنچه در مورد آن بحث خواهید کرد. اغلب، در نوشتن وبلاگ، حتی بهتر است که عنوان پست را قبل از نوشتن خود پست پیشرفت دهید.

چرا اینطور است؟ چندین دلیل وجود دارد که چرا نوشتن یک عنوان ایده خوبی است:

  • به شما یک نقطه شروع می دهد.
  • این به شما ایده ای مختصر برای کار می دهد.
  • به شما ایده هایی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی می دهد.
  • این تضمین می‌کند که نوشته‌های خود را متمرکز نگه دارید، زیرا می‌توانید به طور مرتب در حین نوشتن آن را بررسی کنید.
  • عنوان پست باید دعوت کننده باشد. در ذهن خوانندگان، عنوان شما باید به این صورت ترجمه شود: «تو باید همین الان مرا بخوانی!»

برخی از نمونه‌های موضوعات رایج مرتبط با طراحی سایت عبارتند از:

  • فهرست‌های الهام‌بخش یا منابع (مثلاً ویترین طرح های وبلاگ، قالب های رایگان وردپرس)
  • فن‌آوری‌های جدید (به عنوان مثال راهنمای کار باا HTML5، راهنمای ویژگی‌های جدید WordPress 3.0)
  • نظریه و مفاهیم طراحی (به عنوان مثال تئوری رنگ)
  • نرم افزار و ابزار طراحی (به عنوان مثال سایت های انتخاب پالت رنگ، سیستم شبکه)

ایجاد یک مقدمه قدرتمند در نوشتن پست های وبلاگ

برای اینکه از ابتدا خوانندگان را درگیر کنید، باید با یک چکیده جذاب شروع کنید که به طور خلاصه موضوع پست وبلاگ را در بر می گیرد. این مقدمه باید کوتاه و مختصر باشد. سعی کنید آن را در 3-5 جمله نگه دارید.

پس از خواندن پاراگراف مقدماتی شما، خوانندگان باید بلافاصله بدانند که در حال مطالعه چه نوشته ای هستند. به معرفی خود به عنوان یک طراح فکر کنید. به خواننده بالقوه اجازه دهید بداند چرا باید بقیه پست را با تحریک کنجکاوی خود بخواند و ارزشی را که در صورت خواندن پست به دست خواهد آورد، بیان کنید.

این مقدمه همچنین می تواند برای توسعه مواردی مانند گزیده پست، ابرداده، توضیحات برای ارسال به پورتال های اخبار اجتماعی و غیره مفید باشد.

استفاده از منابع پژوهشی و ثانویه

یک پست وبلاگ همیشه باید دارای اطلاعات صحیح و دقیق باشد. بهتر است از ایده ها و استدلال ها با منابع ثانویه، نقل قول ها و مطالعات تحقیقاتی حمایت کنید.

لینک دادن به منابع مرتبط، چیزهایی را که در پست‌های وبلاگ خود می‌گویید تقویت می‌کند و به خواننده زمینه بیشتری در مورد مواردی که در حال بحث هستید می‌دهد.

ارائه نظرات شخصی جالب در نوشتن پست های وبلاگ

اگر موضوع را خودتان انتخاب کرده اید، دلیل آن این است که چیز جدید و جالبی در مورد آن دارید. ارائه دیدگاه خود چیزی است که یک پست وبلاگ را از یک مقاله خبری یا یک مقاله آکادمیک خسته کننده و قدیمی متمایز می کند.

در استفاده از سبک نوشتاری خود تردید نکنید. نظرات شخصی باعث بحث و گفتگو و ترویج گفتگو می شود.

نظر شما همچنین پست‌ها را جذاب‌تر می‌کند و می‌تواند افراد را بیشتر درگیر تجربه خواندن کند.

ساختار پست های وبلاگ خود را برای خوانایی

یک پست وبلاگ با خواندن آسان به افراد کمک می کند آن را به سرعت با چشم اسکن کنند تا بتوانند تصمیم بگیرند که آیا برای آنها جالب است یا نه. به پستی فکر کنید که دارای پاراگراف های 30-40 خطی است.

ظاهر بصری متن زیاد به قدری وحشتناک و ترسناک خواهد بود که خوانندگان از خواندن کامل پست دلسرد می شوند.

نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید.
  • در هر پاراگراف یک ایده داشته باشید.
  • از لیست های شمارشی استفاده کنید.
  • از عناوین برای تقسیم پست خود به بخش های منطقی استفاده کنید.
  • برای برجسته کردن اصطلاحات و مفاهیم کلیدی از کلمات پررنگ و تاکید استفاده کنید.
  • نوشته خود را واضح نگه دارید، از زبان مجهول اجتناب کنید.

استفاده از تصاویر در نوشتن پست های وبلاگ

وقتی سعی می‌کنید ایده‌هایتان را به خوانندگان برسانید، کمک‌های بصری خوب کمک زیادی می‌کنند. اگر در مورد آمار صحبت می کنید، چرا از نمودارها و نمودارها به جای جداول داده با تعداد زیادی اعداد ترسناک استفاده نمی کنید؟

از نمودارها یا طرح ها برای نشان دادن گردش کار و سلسله مراتب استفاده کنید. از عکس های معرف برای نشان دادن یا تقویت ایده ها استفاده کنید. وبلاگ نویسان طراحی موضوع تصاویر را آسان می کنند. به عنوان طراح، ما می‌توانیم به سرعت تصاویر سفارشی خود را برای تکمیل پست های وبلاگ خود ایجاد کنیم.

استفاده از نقل قول

نقل قول از افراد قابل توجه می تواند استدلال های شما را تقویت کند و می تواند یک عنصر حمایتی ارزشمند برای پست های وبلاگ شما باشد. بیایید با آن روبرو شویم: هر موضوع محبوبی که وجود دارد احتمالاً پوشش داده شده است.

ما می‌توانیم از نقل قول های مناسب برای حمایت از ایده های خود استفاده کنیم. به عنوان بهترین روش، مطالب نقل شده طولانی باید قالب خاصی داشته باشد. در HTML، عنصر blockquote وجود دارد که به طور خاص برای استناد به بلوک های طولانی متن از منبع دیگری است.

محتوای نقل‌شده باید کلمه نویسنده را نقل قول کند و همچنین منبع را به درستی ذکر کند. در اینجا نمونه ای از قالب بندی <blockquote> آورده شده است:

فناوری و به ویژه فناوری اطلاعات به سرعت در حال پیشرفت است. مردم با تغییرات مداوم، بزرگ و سریعی که بر سخت افزار و نرم افزار استفاده می کنیم کنار آمده اند.

استناد به منابع مرتبط

مهم است که منابع اطلاعاتی دیگری را در اختیار خواننده قرار دهید تا بتواند به تحقیق خود در مورد موضوعی که در پست وبلاگ شما پوشش داده شده است، ادامه دهد.

این همچنین نشان دهنده تعهد شما به ارائه محتوای کامل و مفید برای خوانندگان است. این منابع مرتبط می‌تواند شامل منابعی باشد که استفاده کرده‌اید، کتاب‌هایی که به خوبی موضوع را پوشش می‌دهند، سایر پست‌های مرتبط در وبلاگ شما و پست‌های وبلاگ از سایت‌های دیگر.

کنترل کیفیت

پس از نوشتن یک پست در هنگام تولید محتوای متنی ، نباید آن را بلافاصله منتشر کنید. شما باید مدتی را برای تصحیح، ویرایش و اطمینان از اینکه موضوع به بهترین شکل ممکن تنظیم شده است، اختصاص دهید. تمام تلاش‌هایی که برای نوشتن پست وبلاگ خود انجام داده‌اید، ممکن است در صورت ناقص نوشته شدن و اشتباهات املایی آن از بین برود.

جمع‌ بندی

در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر سعی کردیم با کمک ابزارها و روش‌های گفته شده پی ببریم که از کجا محتوا پیدا کنیم؟ و چطور مخاطب را بهتر بشناسید و با کمک ان به پیدا کردن محتوا بپردازید. اما شما از چه ابزاری برای پیدا کردن محتوا استفاده می‌کنید؟ در قسمت نظرات برای ما و دیگر خوانندگان کامنت بگذارید و تجربه‌ها و پیشنهادات‌تان را با ما در میان بگذارید.

برای موفقیت در حوزه دیجیتال و افزایش رتبه سایت در گوگل تمام محتواهای وب سایت باید از دید کاربران و موتورهای جستجو جذاب جلوه کند. اگر دو فاکتور جذابیت و سئو در کنار هم قرار بگیرند به هم کمک می‌کنند تا موفقیت بزرگتری به دست آید. در این مطلب به بررسی نکات مهم برای تولید محتوای جذاب پرداختیم. در صورت نیاز به مشاوره سئو برای وب سایت خود می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. از این که تا پایان همراه ما بودید از شما بسیار متشکریم.

سوالات متداول
چه محتوایی را محتوای جذاب به‌شمار می‌آوریم؟

محتوایی که جدید، مفید و به زبان ساده باشد. هرچه نویسنده در تولید محتوای متنی، از خلاقیت خود بهره بگیرد و کلمات و عبارات مناسب‌تری را استفاده کند، آن محتوا جذاب‌تر خواهد شد.

آیا برای تولید محتوای جذاب باید با اصول نگارش و ویرایش آشنا باشیم؟

بله، بهتر است برای تولید محتوای ارزشمند و قابل فهم، اصلی‌ترین نکات و مفاهیم نگارش و ویرایش را بدانیم. در این زمینه مطالعه فراوان و سپری کردن دوره های تولید محتوا کمک‌کننده است.

آیا توجه به کلمات کلیدی و تکرار آنها در تولید محتوای خوب موثر است؟

قطعا! انتخاب کلمات کلیدی مناسب و پر سرچ، محتوای شما را در نتایج جستجوی گوگل بالا می آورد. همچنین در هر محتوا باید دست‌کم ۷ بار کلمه کلیدی را  در بخش‌های مختلف متن تکرار کنید. 

مقالات پیشنهادی
star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
4.5/5 - (11 امتیاز)
دیدگاه کاربران

3 پاسخ

    1. سلام دوست گرامی ممنونم از توجه شما . اپدیت های اینده ما رو هم دنبال کنید مطمئنا با اطلاعات با ارزش تری بر می گردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *