دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ
وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:
- یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار
- یافتن روش های بازاریابی مناسب برای شما
- برند سازی
- بهبود ارتباط با مشتری
- تهیه گزارش از روند پیشرفت کار
یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار
مشاور دیجیتال مارکتینگ برای سازمان شما فرصت های جدیدی از طریق مشتریان موجود و به دست آوردن مشتریان جدید به وجود می آورد و به کسب و کارتان رونق می بخشد.
یافتن روش مناسب بازاریابی برای شما
هر سازمانی با توجه به شیوه فعالیت هایش و نوع مخاطبانش، به روش های بازاریابی مختلفی نیاز پیدا می کند و نمی توان برای همه سازمان ها از یک نوع شیوه استفاده کرد. با مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توان روش های صحیح برای بازاریابی را انتخاب نمود. برای مثال ممکن است کارشناس دیجیتال مارکتینگ سئو را به شما پیشنهاد دهد.
برند سازی
مشاور دیجیتال مارکتینگ با اعمال روش هایی برند شما را به شهرت می رساند و مشتریان بالقوه شما را به مشتریان واقعی تبدیل می کند.
بهبود ارتباط با مشتری
شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند. این شبکه ها برقراری ارتباط را به امری آسان تبدیل کرده اند. کارشناسان مشاوره دیجیتال مارکتینگ با توجه به نوع مخاطبین شما شبکه اجتماعی مناسبی برای کسب و کارتان انتخاب می کنند و با برقراری ارتباط با مشتری ها و مخاطبان به سودآوری شما کمک می نمایند.
تهیه گزارش از میزان پیشرفت کار
کارشناسان دیجیتال مارکتینگ از میزان پیشرفت کار گزارشی تهیه کرده و در اختیار شما قرار می دهند، تا از دستیابی به نتایج مطلوب اطمینان حاصل کنید و از روند کار باخبر باشید.
از دیگر وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:
- تجزیه و تحلیل رفتار مشتری
- ارتقاء رتبه شما در موتورهای جستجو
- انطباق اهداف شرکت با اهداف بازاریابی
- دستیابی به اهداف بازاریابی و توسعه برند
- تجزیه و تحلیل روند بازار و روش های رقبا
- ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود شرایط و افزایش مشارکت مخاطبان
- و …
چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی اهمیت دارند؟
- بر طبق گزارش MarketingCharts، بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نسبت به سال ۲۰۱۶، ۵۰% افزایش یافته است.
- ۴۹% سازمان ها استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسبی ندارند. (Smart Insights، ۲۰۱۷)
- ۳۹% افراد فکر نمی کنند که استراتژی بازاریابی سازمان شان مؤثر باشد. (HubSpot, 2017)
- نرم افزارهای دیجیتال مارکتینگ حدود ۳۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ هزینه داشته است که پیش بینی می شود این نرم افزار ها تنها ۶۵.۹ میلیارد دلار فقط از طریق تبلیغات در موبایل، درآمد خود را به دست آورند.
- با توجه به آمارهای بالا متوجه می شویم که دیجیتال مارکتینگ جایگاه بسیار مهمی در کسب و کار و سودآوری دارد. در این راستا شرکت هایی که استراتژی های مناسبی به کار نمی برند، نمی توانند در بازار رقابت موفق عمل کنند. پس برای کسب موفقیت در کسب و کارتان از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید. متخصصان “مشتری من” با داشتن سابقه در رابطه با “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” می توانند در جهت بهبود وضعیت کاری شما برنامه ای تهیه کرده و اجرا نمایند.
تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ
سایر خدمات
مشاوره بازاریابی اینترنتی
ساخت کلیپ و محتوای ویدیویی
اینفلوئنسر مارکتینگ
با مشتری من کسب و کارتو اینترنتی کن
توسعه فروش و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، اتفاقی بود که از سال های ۸۶ پر رنگ و از سال ۹۳ از طریق استارتاپ ها کاملا متحول شد، تمام این فضاها به علاوه دسترسی آسان به اینترنتی پر سرعت، افزایش گوشی های هوشمند و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، همه و همه باعث شده تا کسب و کارها بیشتر از قبل به فکر تغییرات راهکارهای فروش و تبلیغات باشند. ما به عنوان تیم دیجیتال مارکتینگ مشتری من ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و کسب وکارهای اینترنتی، توانسته ایم دغدغه مدیران در حوزه تبدیل کسب و کارهای سنتی به دیجیتال را رفع کنیم.
خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی + تعرفه
مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟
به وسیله “مدیریت شبکه های اجتماعی” شما به آسانی می توانید در بازار رقابت، رشد کنید و برندتان را به شهرت برسانید. در صورتی که بتوانید تمام نکات مدیریتی را به اجرا درآورید، در کوتاه مدت به نتیجه مثبتی خواهید رسید، اما اگر نتوانید به درستی در شبکه های اجتماعی نقش خود را ایفا کنید، در کوتاه مدت فراموش می شوید! به عبارتی، مدیریت شبکه های اجتماعی یعنی شناخت بازار و مشتریان هدف و نحوه تسلط بر شبکه های اجتماعی. بنابراین در صورتی که شما شناخت کافی از شبکه های اجتماعی داشته باشید، بهتر می توانید آنها را (در راستای کسب و کار خود) مدیریت کنید.
متخصصان و کارشناسان تیم “مشتری من” با مدیریت شبکه های اجتماعی، شرایط بهتری در حرفه شما ایجاد می کنند
نحوه مدیریت شبکه های اجتماعی
برای مدیریت کردن شبکه های اجتماعی، شما در ابتدا بایستی اطلاعات کاملی از آنها به دست بیاورید و به نحوی در این زمینه تخصص پیدا کنید.
چرا شبکه های اجتماعی باید مدیریت شوند؟
به وسیله مدیریت شبکه های اجتماعی می توان تمام فعالیت های مربوط به یک کسب و کار را در شبکه های اجتماعی بررسی کرد و آنها را در جهت شهرت برند ارتقاء داد
در اینجا ما برخی از روش ها برای مدیریت شبکه های اجتماعی را برای شما آورده ایم؛
اهمیت کیفیت محتوا در شبکات اجتماعی
محتواهای مناسب و با کیفیتی تولید کنید. همچنین از تولید محتوای غلط و نادرست بپرهیزید. برای مثال برخی، اطلاعات غلطی در رابطه با مسائل در شبکه های اجتماعی خود پخش می کنند و این کار نتیجه عکس دارد. سعی کنید آنقدر محتوایتان مناسب باشد که افراد بخواهند آن را دوباره بخوانند و یا اینکه آن محتوا را به اشتراک بگذارند. برای تولید محتوای بهتر، می توانید از کادر مجرب “مشتری من” در این زمینه کمک بگیرید و در کوتاه مدت به اهداف کسب و کار خود برسید.
تحلیل شبکه های اجتماعی
تحلیل داده ها و اطلاعات سبب می شود که شما بتوانید علاوه بر کیفیت خوب، به اندازه هم محتوا تولید کنید. گاهی اوقات هم بایستی همان لحظه اطلاعاتی را منتشر کنید. برای مثال در توییتر افراد اتفاقات و چیزهایی که همان لحظه برایشان پیش می آید را می نویسند. طبق آمار با افزایش انتشار ۳۰ توییت در هفته (بیشتر از هفته گذشته) بازدید بسیار افزایش یافته است. در واقع این ۳۰ توییت اضافه سبب شد، آمار افرادی که از طریق لینک (ذکر شده در توییتر) وارد سایت می شدند، بیشتر شده (حدود ۶۰%) و شاهد افزایش ۳۰% در ترافیک سایت، نسبت به هفته گذشته شویم.
ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی
برخی از این ابزارها سبب افزایش بازدیدکننده ها می شوند. برای مثال زمانی که در اینستاگرام از هشتگ مربوطه برای عکس خود استفاده می کنید، افرادی که آن هشتگ را دنبال می کنند به سراغ پیج شما نیز می آیند و شما با افراد زیادی در سراسر دنیا آشنا می شوید. در واقع تنها با استفاده از یکی از ابزارها توانسته اید به سرعت در شبکه های اجتماعی پیشرفت کنید. پس برای مدیریت بهتر بایستی با تمام ابزارهای شبکه های اجتماعی آشنا شوید.
اهمیت واقعی بودن افراد در شبکه های اجتماعی
در شبکه های اجتماعی ما بیشتر علاقه داریم که اکانت های واقعی افراد را دنبال کنیم. حتی ممکن است آن شخص را نشناسیم اما از نوع نوشتار و عکس هایی که می گذارد لذت می بریم. با پاسخ دادن به کاربران در شبکه های مجازی می توانید نشان دهید که شما خود واقعیتان هستید و کاملاً در رابطه با آنچه که پست می گذارید، اطلاعات دارید. گاهی اوقات هم شما با مشتری های ناراضی برخورد می کنید، این یک امر طبیعی است پس سعی کنید مشکل آنها را هم حل نمایید. طبق تحقیقات ۸۳% شرکت ها اعلام کرده اند که در شبکه های اجتماعی با شکایات و سؤالات کاربران مواجه شده اند. شما می توانید از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و با پاسخگویی به کاربران رضایت آنها را به دست بیاورید.
مدیریت شبکه های اجتماعی مجازی مختلف
- مدیریت اینستاگرام
- مدیریت سایت های شرکتی
- مدیریت فروشگاه های اینترنتی
- مدیریت لینکدین
- مدیریت تلگرام
- مدیریت آپارات
مدیریت پیج اینستاگرام
امروزه اینستاگرام نقش وسیعی در ارائه محصولات و خدمات شما دارد. این شبکه اجتماعی، ماهانه ۱ میلیارد کاربر فعال دارد و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از آن استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید در این شبکه اجتماعی محبوب، همچون برندهای معروف خوش بدرخشید، بایستی از “مدیریت اینستاگرام” بهره مند شوید. “مدیریت اینستاگرام” شامل انجام تمام کارها و روش ها برای ارتقاء در اینستاگرام می باشد. از جمله ساخت پیج، تولید محتوا، انتشار محتوا، توسعه پیج، افزایش فالور، افزایش لایک، افزایش کامنت، افزایش منشن و پاسخگویی به مخاطبان است.
مدیریت سایت های شرکتی
با توجه به افزایش روز افزون تکنولوژی، امروزه افراد زیادی برای خرید محصولات به سراغ سایت ها می روند، همچنین برآورد شده است که در سال ۲۰۴۰، افراد ۹۵% خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. منظور از “مدیریت سایت شرکتی” شامل تمام کارها و اقداماتی است که باعث افزایش شهرت سایت و یافتن مخاطبان هدف می شود. در واقع با مدیریت سایت، شما به حجم زیادی از مخاطبین می رسید که به وسیله آنها سودآوریتان بسیار بیشتر از گذشته می شود. برخی از اقدامات و کارها در رابطه با مدیریت سایت های شرکتی عبارتند از؛ بروز رسانی سایت؛ ویرایش مطالب پیشین، درج انواع مقالات، محتوا، تصاویر و …
مدیریت فروشگاه های اینترنتی
فروشگاه های اینترنتی یک روش عالی برای کسب درآمد است. اما برای پیشرفت در آن بایستی مراحلی را بگذرانید و از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه بهره ببرید. برای اینکه بتوانید از فروشگاه اینترنتی خود در راستای افزایش سود و فروش محصولات استفاده کنید، بایستی از “مدیریت فروشگاه اینترنتی” بهره مند شوید. مدیریت فروشگاه اینترنتی شامل تمام کارهایی است که باعث افزایش بازدید سایت و ارتقاء آن می شود.
مدیریت شبکه اجتماعی لینکدین
مدیریت تلگرام
مدیریت آپارات
تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی
- مدیریت شبکه های اجتماعی امروزه جایگاه بسیار مهمی دارد، به طوری که تمام کسب و کارهای بزرگ، تیم متخصصی در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی دارند. این نوع مدیریت فعالیت هایی همچون؛ زمانبندی برای پست گذاشتن، نوع پست و … را انجام می دهد. بسته به نوع فعالیتی که انجام می شود، تعرفه های متفاوتی در نظر گرفته می شود. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن تمام عوامل، بهترین قیمت را برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با تعرفه می توانید ابتدا صفحه تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی را مشاهده و یا با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” به شماره ۰۲۱۲۶۴۰۸۸۱۶ الی ۱۷ در ارتباط باشید.