تولید محتوا
تولید محتوا چیست؛ تکنیک های بازاریابی محتوا از ۰ تا ۱۰۰
تولید محتوا اساس درخشیدن در دنیای آنلاین است و شامل هر نوع محتوا همچون ایمیل و یا گرفتن یک عکس از هوای بارانی و محیط زندگی است.
نکته مهم در رابطه با تولید محتوا ، بالا بودن جذابیت محتوای تولید شده به منظور رسایی، گیرایی و فراگیر شدن آن است.
با توجه به این موضوع امروزه برای بهره مندی از محتوای جذاب از افراد متخصص در این زمینه بهره میگیرند.
به طور کلی تولید محتوا به چند دسته تقسیم میشوند. برخی از انواع محتوا در کسب و کارها بسیار کاربردی بوده و باعث بالا بردن آگاهی کاربران و افزایش نرخ تبدیل آنها به مشتری میشود.
انواع تولید محتوا
تصاویر در شبکه های اجتماعی به صورت لایف استایل، تصاویر محصولات و خدمات و همچنین گزارشهای تصویری از رویدادها، نمایشگاه ها و محیط های فروش و تولید ارائه و نشر میگردد.
بیش از نیمی از مصرف کنندگان میگویند که تماشای ویدیوهای مربوط به محصولات باعث اعتماد بیشتر به آن محصول میشود.
بینندگانی که به تماشای ویدیوی یک محصول مینشیند ۸۵ درصد بیشتر از بینندگانی که ویدیوهای تبلیغاتی آن محصول را ندیدهاند از آن محصول خرید میکنند.
شما می توانید با یک ویدیو از محصولات و خدمات به سادگی توضیحات را با ذکر جزئیات منتقل نمایید.
هر کاربر به صورت روزانه با مطالب و مقالاتی روبرو میشود که برخی از آنها را از طریق جستجو و برخی دیگر را در رسانهها میخواند.
شما می توانید به راحتی با ارائه محتوای متنی جذاب توجه کاربر را به سمت کسب و کار خود جذب نمایید.

بازاریابی محتوایی (CONTENT MARKETING)
بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید محتوا با ارزش تمرکز دارد.
بهواسطه این رویه میتوانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید.
در مرحله بعد، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مخاطب وفادار و یا یک مشتری سودآور تبدیل کنید.
این نوع از بازاریابی در تلاش برای ارائه محتوایی است که بتواند با کمترین و مناسبترین کلمات بهترین و عمیقترین تأثیر را بر مخاطبان بگذارد.
در این بازاریابی از طریق درگاه و کانالهای ارتباط جمعی کاربران به نشر این محتوا بپردازند و مخاطبان را به سمت وب سایت شما هدایت کنند.
همیشه باید در نظر داشته باشیم که بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است و لحاظ کردن آن در استراتژی بازاریابی کسبوکارمان، بسیار ضروری است.
چرخه بازاریابی و تولید محتوا
در اولین قدم، لازم است که به تحقیق و جستجو بپردازیم تا متوجه شویم که چه محتوایی برای کسبوکار مفید به حساب میآید. سپس سراغ ایدهپردازی محتوایی برویم.
به صورت خلاصه برنامهریزی شامل این موارد است ۱- تحقیق ۲- ایدهپردازی ۳- استراتژی
همان طور که از نام این مرحله مشخص است، تولید محتوای باکیفیت هدف اصلی این بخش است که باید طبق استراتژی و برنامهای که در مرحله اول فراهم شده است، تولید شود.
بهینهسازی با اشتراکگذاری تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و بررسی رفتار مخاطب از آن طریق، علاقهمندی مخاطب را درمییابیم تا بتوانیم استراتژی و برنامه خود را، برای مخاطب هدف بهینهسازی کنیم. در این مرحله آنالیز هم به ما کمک خواهد کرد.
در این قدم لازم است که همواره محتواهای خود را در همه جا پخش کنیم. از شبکه های اجتماعی گرفته تا وبسایتهایی که در قبال هزینه، این کار را انجام میدهند و میتوانند در بازاریابی محتوا به ما کمک کنند.
در این قدم، لازم است که محتوای پخش شده خود را با ابزارهای آنالیز، مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم که کدام محتواها بهترین بازخورد ممکن را در کانالهای مورد نظر داشتهاند.

مزایای بهرهمندی از تولید محتوا یونیک
تولید محتوا یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی شماست در حالتی که میخواهید یک سایت راهاندازی کرده و آن را برای توسعه کسبوکار خود به کار بگیرید.
برخلاف محتوای کپی و محتوای بازنویسی شده که فواید زیادی برای سایت شما نداشته و اثراتی کوتاهمدت در رتبه سایت میگذارند، تولید محتوای یونیک آثاری شگفتانگیزی خلق میکند.
موتورهای هوشمند گوگل، محتوای کپی و یونیک را بهخوبی از هم تشخیص میدهند.
تولید محتوای یونیک علاوه بر اخذ امتیاز بالا از سوی گوگل، مخاطب را برای مشاهده ادامه مقاله ترغیب میکند.
چراکه مطالب جدید و سودمندی ارائه میدهد و به دانش مخاطب اضافه میکند.
بهمرور محتوای یونیک در فضای اینترنت به اشتراک گذاشتهشده و بازدید سایت افزایش مییابد.
تولید محتوا یونیک کمک میکند تا برند شما با یک محتوای خاص و ویژه شناخته شود. با تولید محتوای یونیک میتوان یک هویت منحصربهفرد ایجاد کرد و به برند خود اعتبار بخشید.
یکی از تکنیکهای افزایش رتبه سایت تبلیغات گوگل ادوردز است. با تولید محتوای یونیک میتوان عملکردی مشابه ایجاد کرد. به عبارتی با تولید یک محتوای غیر کپی میتوانید نتایجی برتر از گوگل بگیرید و نیازی به پرداخت هزینههای مربوط به تبلیغات نخواهید داشت.
تولید محتوای یونیک سایت شما را به مرجع اطلاعرسانی تبدیل میکند. درصورتیکه اطلاع خوب، مفید و جدید ارائه دهید، بهطور حتم مخاطبین برای کسب اطلاعات جدید به سراغ سایت شما میآیند. حتی درصورتیکه تصمیم به خرید از شما را نداشته باشند! بهمرور اسم سایت بهعنوان منبع موثق بین مخاطبین میچرخد و شما اعتبار بیشتری کسب میکنید.
زمانی را تصور کنید که وارد یک وبسایت شده و با انبوهی از عکس و اطلاعات دستوپاشکسته مواجه میشوید. در حالت دیگر وارد یک وبسایت شده و توسط اطلاعات مفید، کاربردی و دقیق تغذیه میشوید. پیداست که در حالت دوم انگیزهی بیشتری برای حضور در وبسایت خواهید داشت. بهمرور شما تبدیل به مشتری وفادار وبسایت منتخب تبدیلشده و آن را به سایرین ترجیح میدهید.
تمام آنچه بهعنوان مزایای استفاده از تولید محتوا یونیک گفته شد، به افزایش فروش میانجامد. چراکه اولازهمه موجب افزایش رتبه سایت شده و سایت شما را در صفحه اول گوگل میگنجاند.
خدمات تولید محتوا مای کاستومر
آپلود و سئو محتوای متنی
تولید محتوای سئو شده مقاله
تولید محتوای به زبان های مختلف
توزیع محتوا در شبکه های اجتماعی
استراتژی محتوای سایت و شبکه های اجتماعی
تولید محتوا به صورت بصری
تعرفه تولید محتوا
همانطور که پیشتر گفتیم، امروزه محتوا جایگاه بسیار مهمی در رشد شما در شبکههای اجتماعی دارد، بنابراین بایستی پیش از هر چیز تولید محتوا را به متخصصان و کارشناسان در این زمینه بسپارید.
تیم مای کاستومر با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه میتواند به شما کمک نماید. همچنین با توجه به انواع مختلف محتوا، موضوع آن و سایر ویژگیها، تعرفهای برای آن در نظر گرفته میشود.
تیم مای کاستومر با بررسی تمام عوامل، بهترین و مناسبترین تعرفه را برای شما عزیزان در نظر خواهد گرفت. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با تولید محتوا و تعرفههای آن میتوانید با واحد دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر در ارتباط باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی
اینفلوئنسر مارکتینگ
بهینه سازی و سئو
تبلیغات اینستاگرامی
-
بررسی تکنیک های ساخت بک لینک با وبلاگ
۲۹ بهمن, ۱۴۰۱ -
کسب درآمد از اینترنت با ۸ راه پولساز
۲۳ بهمن, ۱۴۰۱
- مشاوره مدیریت
- مشاوره دیجیتال مارکتینگ
- مشاوره راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی
- مشاوره شبکه های اجتماعی
- مشاوره سئو سایت
- تحقیقات بازار
- تحقیقات بازاریابی کمی در کسب و کارهای اینترنتی
- تحقیقات بازاریابی کیفی در کسب و کارهای اینترنتی
- طراحی بیزینس پلن در کسب و کارهای اینترنتی
- برنامه ریزی استراتژیک در کسب و کارهای اینترنتی
- مدیریت شبکه های اجتماعی
- مدیریت اینستاگرام
- تبلیغات در صفحات پربازدید
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- مدیریت لینکداین
- تولید محتوا
- تولید محتوای متنی
- تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
- تولید محتوای تصویری و ویدیویی
- موشن گرافیک
- فیلم برداری و تیزر تبلیغاتی
- عکاسی تبلیغاتی
- عکاسی صنعتی
- تولید محتوای خلاقانه
- روابط عمومی
- محتوای وایرال
- بازاریابی اینترنتی و تبلیغات
- طراحی سایت فروشگاهی
- مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت
- مشاوره و اجرای سئو (افزایش رتبه گوگل)
- تبلیغات بنری در سایت
- تبلیغات همسان