«این محتوا با تغییر لیست پربازدیدترین هشتگهای اینستاگرام، به طور مرتب آپدیت میشود.»
پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام (Most popular instagram hashtags) کدام موارد هستند و اساسا چه کاربردی دارند؟
محبوبیت اینستاگرام به قدری میباشد که امروزه به بستری برای رشد و دیده شدن کسب و کارها نیز تبدیل شده است. به طوری که میلیونها کسب و کار در این پلتفرم مشغول به فعالیت و تعامل با مخاطبان خود هستند.
حال برای فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام ، میبایست با ابزارها و قابلیتهای آن آشنا شوید. یکی از بهترین قابلیتهایی که اینستاگرام به شما ارائه میکند هشتگ است. اگر تا کنون از هشتگ های اینستاگرام استفاده نمیکردید، وقت آن رسیده که با قدرت و تاثیر هشتگ گذاری حرفهای در رشد پیجتان آشنا شوید.
هشتگ اینستا ابزاری کاربردی برای دسته بندی محتوا در اینستاگرام هستند. همان # های کوچکی که هر روز هنگام گشت و گذار در اینستاگرام با آنها سر و کار داریم. حال برخی از هشتگ های اینستاگرام نسبت به سایرین پربازدیدتر بوده و استفاده از آنها به پیشرفت پیج بسیار کمک میکند.
در این مطلب از مجله مای کاستومر قصد داریم شما را با پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام آشنا کرده و اهمیت استفاده از آنها را مورد بررسی قرار دهیم.
هشتگ در اینستاگرام چیست؟
احتمالا شما نیز هنگام گشت و گذار در اینستاگرام ، بارها و بارها به هشتگها برخورد کردهاید. هشتگ یکی از ابزارهای کاربردی اینستاگرام است که کاربردهای متفاوتی دارد. در واقع هشتگ به کلماتی گفته میشود که قبل از آنها از علامت # استفاده میکنند. به بیان سادهتر اگر قبل از نوشتن هر کلمه از علامت # استفاده کنید، به هشتگ تبدیل خواهد شد. حال اگر بر روی یک هشتگ کلیک کنید به صفحه دیگری هدایت میشوید. در صفحه جدید نیز تنها محتواهای مرتبط با آن هشتگ را مشاهده میکنید.
محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2025
هشتگها در سال 2025 همچنان بر افزایش بازید پست موثر اند. در اینجا پرطرفدارترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2025 را به طور کلی معرفی کردهایم که توصیه میکنیم هر هشتگ را باتوجه به محتوا و کسبکار خود انتخاب کنید و بهکار بگیرید.
#طراحی ـ داخلی
#عشق
#هنر
#غذا
#سلامتی
#عکاسی
#مشاور ـ املاک
#الهام ـ بخش
#دکور ـ خانه
#مسافرت ـ رفتن
#کسب ـ و ـ کار ـ کوچک
#محلی ـ مغازه
#خودمراقبتی
#عکاسی
#معماری
#سبک ـ زندگی
#طبیعت
#مغازه ـ کوچک
#مراقبت ـ از ـ پوست
#تناسب ـ اندام
#سلامت ـ روان
#عکس ـ روز
#حمایت ـ محلی
#کسب ـ و ـ کار
#طراحی ـ خانه
#اینستا ـ فود
#عروسی
#کارآفرین
#دلال ـ معاملات ـ ملکی
آشنایی با محبوب ترین و پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام
و حالا برویم به سراغ هشتگ های پربازدید اینستاگرام که روزانه میلیونها بازدید دارند. بهترین هشتگ های میلیونی و ترند اینستاگرام عبارتاند از:
هشتگ Fashion
اصلا مگر میشود صحبت از اینستاگرام باشد و حرفی از مد و فشن به میان نیاید. در این هشتگ میتوانید میلیونها پست مرتبط با مد و پوشاک، آرایش، استایل و … را مشاهده کنید. چرا که مد و استایل همیشه حرف اول را میان کابران اینستاگرام میزند.
هشتگ Beautiful
بیوتیفول به ترجمه فارسی همان لغت زیبا میشود. در این هشتگ شما هرچیزی که زیبا باشد را مشاهده میکنید. برای مثال احتمال کاربری هنگام اشتراک گذاری پست یک گل، لباس و یا حتی یک کودک زیبا از این هشتگ استفاده کند. به همین دلیل محتواهای درون آن ممکن است کاملا متفاوت باشند.
هشتگ Happi
این لغت انگلیسی به معنای خوشحالی است و جز پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام به شمار میرود. آنقدر پربازدید که بیش از ۵۰۰ میلیون پست دارد. این هشتگ در ایران معمولا برای تبریک تولد یا جشنها مورد استفاده قرار میگیرد. پس در حالت کلی میتوان آن را انتخابی عالی برای افراد خوش انرژی دانست.
هشتگ love
کلمه عشق پرطرفدارترین هشتگ اینستاگرام است. در واقع این کلمه میان کاربران اینستاگرام محبوبیت فوق العادهای داشته و میتوانید حدود یک میلیارد پست را در این هشتگ مشاهده کنید.
هشتگ Photooftheday
معنای این هشتگ عکس روز است. در واقع میتوان آن را پرکاربردترین هشتگ میان عکاسان و علاقهمندان به فتوشاپ دانست. اگر به این هشتگ وارد شوید با بیش از ۵۰۰ میلیون تصویر مواجه خواهید شد. به همین دلیل عکس روز نیز جز لیست پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام قرار میگیرد.
لیست هشتگ های پربازدید فارسی
اینکه از هشتگ برای پست اینستا استفاده کنیم تنها یک طرف ماجراست. طرف دیگر نیز زبان هشتگی است که در صفحهتان به کار میبرید. شما فارس زبان هستید و طبیعتا اکثر مخاطبین شما نیز با این زبان میتوانند با صفحهاتان تعامل برقرار کنند. پس بهتر است پیش از هر چیزی با هشتگهای محبوب و پرطرفدار فارسی در اینستاگرام نیز آشنایی داشته باشید. در زیر به بررسی پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام که مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام هستند میپردازیم
هشتگ های کسب و کار
اینستاگرام بهشت کسب و کارهای آنلاین است. پس ابتدا به سراغ هشتگ های فارسی کسب و کار میرویم. پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در این زمینه عبارتاند از:
#کسب_ و_ کار
#کسب_و_ کار_ اینترنتی
#کسب_ درآمد
#کسب_ ثروت
#کسب_ و_ کار_ موفق
#بازاریابی_ شبکه_ ای
#بازاریابی_ محتوا
هشتگ های انگیزشی
هشتگ های انگیزشی فارسی نیز جز لیست پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام قرار میگیرند. چرا که پستهای مربوط به داشتن انگیزه، موفقیت و توسعه فردی در اینستاگرام محبوب ویژهای دارند. به هر حال هیچکس از موفقیت بدش نمیآید. حال پربازدیدترین هشتگ ها در این زمینه نیز عبارتاند از:
#موفقیت
#انگیزشی_موفقیت
#انگیزشی
#حال_خوب
#توسعه_فردی
#راز_ موفقیت
#مثبت_ اندیشی
# انگیزه
هشتگ های آرایش و زیبایی
بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام را خانم ها تشکیل میدهند. حال خانمها طبیعتاً علاقه زیادی به مشاهده محتواهای مربوط به آرایش و زیبایی دارند. آنها عاشق زیبایی و زیبا دیده شدن هستند. به طوری که ساعتها در طول روز به تماشای کلیپهای آموزش میکاپ، مدل مو و … مینشینند. پس قطعا هشتگهای این حوزه نیز بازدید فوق العادهای دارند. پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در این زمینه عبارتاند از:
#مدل_ مو
#شینیون
#مراقبت_ پوست
#میکاپ
#میکاپ_ عروس
#شینیون_ عروس
#ناخن_خوشگل
#کراتینه_ مو
هشتگ های آشپزی
آشپزی کردن جز لذت بخشترین کارهای دنیا به شمار میرود. به همین دلیل هشتگهای فارسی آشپزی نیز بازدید چشمگیری دارند. اصلا این هشتگ ها به پاتوق علاقه مندان غذا تبدیل شدهاند، مخصوصا شکموهای بانمک و دوست داشتنی! پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در زمینه آشپزی فارسی را در زیر ذکر نمودهایم:
#آشپزی
#فودبلاگر
#آشپزی_خاص
#رستوران_ گردی
#غذای_خونگی
#آشپزی _خانگی
#آشپزی_در_طبیعت
#آشپزی _ایرانی
هشتگ های عاشقانه
هشتگ های عاشقانه فارسی هم بدون شک از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام هستند. اصلا کلمه love به خودی خود از هر چیزی در اینستاگرام محبوبتر است. حال بیایید هشتگهای محبوب عشاق اینستاگرام را هم بررسی کنیم:
#عاشقانه
#عاشقانه_شاد
#عاشقانه_ها
#عاشقانه_احساسی
#عاشقانه_غمگین
هشتگهای ورزشی
احتمالا شماهم جز علاقه مندان به فوتبال هستید. شاید هم ورزشهای رزمی را دوست دارید. به هر حال کاربران اینستاگرام به رشتههای ورزشی مختلف علاقه زیادی دارند و محتوای این حوزه نیز میانشان محبوب و پرطرفدار است. پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام که میتوانید در این زمینه استفاده کنید عبارتاند از:
#ورزش
#ورزش_در_منزل
#ورزشکاران
#فوتبال_اروپا
#ایروبیک
#فیتنس
هشتگ های پربازدید اینستاگرام را چگونه پیدا کنیم؟
برای یافتن پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام (Most popular instagram hashtags) روشهای مختلفی وجود دارد. در درجه اول میتوانید با سرچ کلمه مورد نظر به محبوبترین هشتگهای آن دسترسی یابید. سپس با آنالیز هر یک از این هشتگها پر بازدید ترین آنها را انتخاب کنید. البته این روش کمی زمان بر است. به همین دلیل توصیه میکنیم از ابزارها و وبسایتهای آنالیز هشتگ کمک بگیرید. چرا که به شما در یافتن و حتی ساخت هشتگهای پر بازدید کمک میکنند.
20 نکته طلایی استفاده از هشتگ اینستاگرام
برای استفاده از هشتگ در اینستاگرام میبایست به نکات مهم زیر توجه نمایید:
- هنگام استفاده از هشتگ پیج خود را به حالت عمومی در آورید.
- تعداد کلماتی که برای ساخت هشتگ از آنها استفاده میکنید تا حد امکان کم باشند. مثلا هشتگی طولانی مثل: #بهترین_سالن_های_زیبایی_تهران برای پیج شما مفید نیست. اما هشتگی کوتاه مثل: #سالن_زیبایی_تهران قطعا بازدید بیشتری دارد.
- هشتگی که استفاده میکنید باید با موضوع پیج شما ارتباط داشته باشد. مثلا چه دلیلی دارد پست پیج لوازم آرایشی در هشتگ املاک نمایش داده شود! چون هیچ ربطی به هم ندارند.
- استفاده بیش از حد از هشتگ در اینستاگرام نتیجه عکس دارد. این کار نه تنها سودی برای صفحهاتان ندارد بلکه گاها سبب اسپم شدن پست شما میشود. پس زیادهروی نکنید. شما مجازید در هر پست نهایتا از ۳۰ هشتگ استفاده کنید.
- تاثیر هشتگها بر روی صفحهاتان را بررسی کنید. برخی نرم افزارها وجود دارند که برای این کار به شما کمک میکنند. پس همیشه میزان موفقیت هر هشتگ را سنجش کرده و مواردی که سودی برای پیجتان نداشتهاند را دیگر استفاده نکنید.
- برای ساخت هشتگ استراتژی، هدف و برنامه ریزی داشته باشید.
- موضوع جذابی را برای هشتگ خود انتخاب کنید. در واقع موضوع آن باید مخاطب پسند و پرطرفدار باشد.
- پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام نیز از طریق تبلیغات به این نقطه رسیدهاند. پس هشتگ خود را تبلیغ کنید، آن هم توسط اینفلوئنسرهای معروف!
- روش استفاده از هشتگ ساده باشد. هیچ کاربری هشتگ پیچیده را دوست ندارد.
- به پیشنهادات اینستاگرام در زمینه هشتگهای مرتبط نیز توجه کنید. شاید هشتگهای پیشنهادی برای پست شما مناسبتر باشند.
- هشتگ را در پایان متن قرار دهید.
- برای بالا بردن بازدید، هشتگهای پرکاربرد را به همراه هشتگهای مرتبط و کمتر استفاده شده به کار برید.
- برای نوشتن عبارت یا کلمات دو بخشی در فارسی، از آندرلاین (_) استفاده کنید.
- یک وحدت کلی در بین هشتگهای تمام پستها ایجاد کنید.
- لیستی از هشتگهایی که مورد استقبال مخاطبان شما قرار میگیرد تهیه کنید و همیشه به دنبال بهروز کردن این لیست باشید.
- در هشتگ گذاری در اینستاگرام میتوانید از ایموجی نیز استفاده کنید.
- مخاطبان خود را بشناسید و طبق سلیقه آنها هشتگ مرتبط بگذارید.
- برای هشتگ گذاری در اینستاگرام از برندهای معروف و صفحات محبوب الهام بگیرید.
- در هشتگ ها میتوان از اعداد استفاده نمود.
- هشتگ ربایی نکنید. (هشتگ ربایی یعنی استفاده از هشتگ ترند شده دیگران)
قوانین هشتگ گذاری در اینستاگرام
هشتگ گذاری در اینستاگرام قواعد خاصی دارد توجه به آنها باعث نتیجهگیری مطلوب از فعالیت در این فضا میشود. با رعایت این نکات به صورت بهینه از هشتگها در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. این قواعد عبارتند از:
کلمات شاخص به کار بگیرید
استفاده از کلمات خاص در هشتگ اینستاگرام از اصول مهم در قوانین هشتگ گذاری در اینستاگرام است. هر چقدر هشتگها خاصتر و جذابتر باشند، افراد بیشتری جذب شده و پست مورد نظر بیشتر به چشم میآید.
اکثر کسبوکارها از هشتگها با توجه به محصول و خدماتی که ارائه میدهند یک یا دو هشتگ خاص و ثابت در پستها و استوریها بهره میبرند. در نتیجه، اگر شما نیز میخواهید بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید، از یک یا چند هشتک مخصوص خودتان در اینستاگرام کنار سایر هشتگها استفاده کنید.
هشتگ نامربوط ممنوع!
استفاده از هشتگهای نامربوط در یک صفحه اینستاگرامی کسبوکار اصلا حرفهای نیست. برخی برای دیده شدن پستها و برندشان از هشتگ های معروف زیر پست خود استفاده میکنند که معمولا ربطی هم به پست آنها ندارد. در صورتی که این هشتگها مرتبط با زمینه فعالیت آن پیچ باشد، استفاده از آنها نه تنها بد نیست؛ بلکه باعث جذب کاربران هم میشود.
یادتان باشد اگر از هشتگ های غیرمرتبط با زمینه فعالیت پیج اینستاگرامتان استفاده کرده باشید، پست مربوطه به عنوان اسپم تشخیص داده میشود. این شرایط در طولانی مدت باعث کاهش فالوورهای شما میشود.
جلوگیری از هشتگ گذاری بیش از حد
قوانین هشتگ گذاری در اینستاگرام از زیادهروی در هشتگ گذاری زیر پستها جلوگیری میکند. بیش از حد هشتگ کردن کلمات در شبکه اینستاگرام باعث بروز مشکلاتی میشود. علاوه بر اینکه باعث میشود کاربران کم کم ریزش پیدا کنند، همچنین سبب میشود که اینستاگرام شما را به عنوان اسپم بشناسد. اگر به عنوان اسپم شناسایی شوید، حتی پستهای مهمتان هم دیده نشده و کمرنگ میشوند.
به کارگیری هشتگ های پرمعنا
از کاربردهای هشتگ کمک به شبکه اینستاگرام برای تشخیص محوریت و موضوع پست شما است. هشتگ گذاری باعث میشود که هنگام جستوجوی هشتگها، پستهای شما را ببینند و صفحه شما بیشتر دیده شود. پس بهتر این است که از هشتگ های مفهومی در زیر پستهایمان بهره ببریم.
همچنین هشتگهای غیر عمومی باعث جذب کاربر میشوند. بنابراین استفاده از هشتگهای مفهومی باعث بهتر دیده شدن صفحه اینستاگرامتان میشود. چرا که کاربران هشتگها و پیجهایی که با موضوع مشخصی ایجاد شدهاند، مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب میکنند.
هشتگ های خود را دوباره بررسی کنید
همچنان شاهد این هستیم که برندهای بزرگ نیز در شبکه های اجتماعی شکست میخورند. چرا که ندانستن قوانین هشتگ گذاری در اینستاگرام چیزی جز شکست به دنبال ندارد. این بدان معناست که شما باید تلاش بیشتری برای بررسی مجدد محتوای هشتگ خود قبل از قرار دادن آن زیر پست انجام دهید.
قبل از هشتگ گذاری در اینستاگرام بخوانید!
قبل از این که به فکر انتخاب هشتگ مناسب باشید این موارد را از دست ندهید:
- مطمئن شوید که ایهام یا معنای دوگانهای وجود ندارد: احتمالا وقتی که تیم بازاریابی شما به فکر معناهای چندگانه کلمات هشتگها نبودند، یک هشتگ چند وجهی، کسبوکارتان را تهدید کرده است. خیلی صریح و واضح هشتگ مد نظرتان را زیر پست به کار ببرید. از مفاهیم نامربوط و دوپهلو استفاده نکنید.
- پیامهای پنهان را بشناسید: تمام حروف کلمه هشتگ را با یک اندازه و با رعایت حروف کوچک و بزرگ بنویسید. بنابراین تمام حروف هشتگ را کوچک بنویسید.
- از وقایع جاری آگاه باشید: مطمئنا تیم شما در جریان تمام اتفاقها مهم هستند. مراقب باشید و هشتگ خود را با وقایعی که در جریانند؛ همگامسازی نمایید. میتوانید از قرار گرفتن در مرکز توجهها بین هشتگها جلوگیری کنید.
از هشتگ ها در قسمت کپشن استفاده کنیم یا کامنت؟
استفاده از هشتگ اینستا چه در کامنت و چه در کپشن به افزایش بازدید پیج شما کمک میکند. بنابراین این بستگی به خودتان دارد که در کدام قسمت هشتگها را درج کنید. فقط توجه داشته باشید که اگر قصد دارید هشتگ های اینستاگرام در بخش کامنت درج کنید باید اینکار را بلافاصله پس از درج پست انجام دهید.
انواع هشتگ گذاری در اینستاگرام
- هشتگ برند: هشتگ برند نوعی معرفی کسب و کار برای شرکت های مختلف است. این شرکت ها برای معرفی برند خود از هشتگ برندشان استفاده میکنند.
- هشتگ کمپین: هشتگ کمپین یا مدتدار برای مدت مشخصی و کوتاه استفاده میشود و پس از مدت زمان معین شده به پایان میرسد.
- هشتگ توضیح: از هشتگ توضیح برای انتقال حس محتوا و طبقه بندی موضوعات استفاده میشود.
هشتگ اینستا چه کاربردی دارد؟
حال که با هشتگ آشنا شدیم بیایید بررسی کنیم که این ابزار چه کاربردی دارد و اصلا به چه کارمان میآید. مهمترین کاربرد هشتگ دسته بندی محتواهاست و این کار را به شیوه هوشمندانهای انجام میدهد. در واقع هر گاه شما از هشتگ خاصی استفاده کنید، پستتان در کنار سایر پستهایی که از آن هشتگ استفاده کردهاند قرار میگیرد. اینگونه کاربران دسترسی آسانتری به پستهایتان خواهند داشت. اصلا بیایید برای درک بهتر کاربرد هشتگ برای اینستاگرام یک مثال ساده بزنیم.
فرض کنید به یک کتابفروشی وارد شدهاید و به دنبال کتاب خاصی هستید. اما پس از ورود با یکی از دو حالات زیر مواجه میشوید:
- هزاران کتاب متنوع که در چند قفسه کنار هم چیده شدهاند و موضوع آنها ارتباطی به یکدیگر ندارد.
- کتابها با توجه به موضوع و محوریتی که دارند در قفسههای خاصی قرار گرفتهاند. حال صاحب کتابفروشی در کنار هر قفسه موضوع کتابهایی که در آن چیده شدهاند را نوشته است. آن هم روی یک برگه کاغذی بزرگ!
در کدام حالت کتاب مدنظرتان را سریعتر مییابید؟ خوب مشخص است دیگر حالت دوم!
پس هشتگ اینستا را نیز همان برگه کاغذی بزرگی در نظر بگیرید که در بدو ورود به کتابفروشی در یافتن کتاب کمکتان کرد. به همین سادگی!
مهمترین مزایای استفاده از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام
و اما برویم به سراغ اصل مطلب! چرا از هشتگ برای پست اینستا استفاده کنیم؟ آیا تاثیری در رشد پیج ما دارند؟ قطعا بله! استفاده از هشتگ های اینستاگرام مزایای فراوانی به همراه دارد که مهمترین آنها عبارتاند از:
- افزایش بازدید پستها
مهمترین فاکتور مثبت استفاده از هشتگ است. تصور کنید کاربری قصد خرید لباس مجلسی را دارد. در اولین مرحله این کاربر هشتگ لباس مجلسی را جستجو میکند. اینگونه پست تمامی کسب و کارهایی که از این هشتگ استفاده کردهاند برای او نمایش داده خواهد شد. شما که قصد ندارید این کاربر پیگیر را از دست بدهید؟ پس قدرت هشتگ در اینستاگرام را دست کم نگیرید.
- موفقیت کمپینهای تبلیغاتی
همانطور که میدانید بازدهی تبلیغات بسیار اهمیت دارد. حال اگر تبلیغات خود را در فضای اینستاگرام و با استفاده از هشتگها اجرا کنید، بی شک بازدهی مطلوبتری دریافت خواهید کرد. چون در اینجا هشتگ مانند تبلیغات دهان به دهان برایتان عمل خواهد کرد و پیام شما را به گوش هزاران مخاطب میرساند. البته باید حتما از هشتگ خاصی استفاده کنید. اینگونه کاربران نیز مرتبا آن را زیر پست هایشان تگ کرده و کم کم هشتگ شما پربازدید میشود.
- یافتن ایدههای نوین
دیگر مزیت استفاده از هشتگ های پربازدید اینستاگرام یافتن ایدههای جدید است. شما باید هشتگ مرتبط با کسب و کارتان را سرچ کنید و پستهای آن را بررسی کنید. با بررسی بهترین و پربازدیدترین پستهای هشتگ مورد نظر، ایدههای جدیدی کسب خواهید کرد. چون میبینید که مخاطبانتان از چه نوع محتوایی بیشتر خوششان آمده و حتی خلاقیتتان نیز افزایش مییابد.
- آنالیز رقبا
رقبا بهترین درسها را به شما خواهند داد. پس آنالیز آنها نیز بیشترین اهمیت را دارد. استفاده از هشتگ اینستا این کار را نیز برایتان سادهتر میکند. با جستجوی هشتگ مرتبط با کسب و کارتان میتوانید پستهای رقبا را بررسی کنید. در واقع میتوانید ببینید که رقبا چه چیزی میفروشند؟ چگونه تبلیغ می کنند؟ آیا در اینستاگرام موفق عمل کردهاند؟ پاسخ تمامی این سوالات را با یک سرچ ساده هشتگ پیدا خواهید کرد.
- افزایش دنبال کنندگان
استفاده از هشتگ برای اینستاگرام باعث میشوند مخاطبینی پستهای شما را ببینند که اصلا شما را دنبال هم نکردهاند. در نتیجه اینگونه احتمال فالوی صفحه شما توسط آنها افزایش مییابد. چه چیزی بهتر از جذب فالوئر؟ آن هم برای یک پیج کاری!
اهمیت استفاده از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2025
وقتی قصد اشتراک گذاری پستی در اینستاگرام را داشته باشید، با یک سرچ ساده انواع و اقسام هشتگ برای پست اینستا را پیدا خواهید کرد. اصلا مگر داریم فراوانتر از هشتگ، آن هم در پلتفرم محبوبی مثل اینستاگرام! اما چیزی که اهمیت دارد استفاده از هشتگ های پربازدید است. بی شک میزان بازدید هشتگ های اینستاگرام با یکدیگر متفاوت است. برخی هشتگها وجود دارند که میلیونها بازدید داشته و بالعکس بعضی دیگر نیز حتی هزار بازدید را هم مگر در خوابشان ببینند!
حال به هشتگ های پربازدید اینستاگرام، هشتگ های تاپ یا ترند گفته میشود. استفاده از این هشتگ ها باعث افزایش بازدید پستها گردیده و به این ترتیب شاهد ورود مخاطبان جدیدی به صفحهاتان خواهید بود. به همین دلیل شما لزوما نباید از هشتگها استفاده کنید، بلکه باید از هشتگ های پربازدید استفاده کنید که میان مخاطبان محبوب و پرطرفدار هستند.
آخرین سخن
در این مطلب از مجله مای کاستومر به بررسی پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام پرداختیم. استفاده از برخی از این هشتگها میتواند سبب هجوم ناگهانی کاربران به صفحهاتان شود. پس تاثیر آنها در رشد پیج را دست کم نگیرید.
برای ارتباط با مشاورین مای کاستومر و اخذ مشاوره رایگان (شماره تماس) تماس حاصل نمایید. مای کاستومر در راستای جلب رضایت شما عزیزان پکیج کامل خدمات مدیریت اینستاگرام را با نهایت کیفیت و هزینه مقرون به صرفه ارائه مینمایید. مای کاستومر اینجاست تا رشد و پیشرفت را در کنار یکدیگر تجربه کنیم.
بهتر است از ۵ تا ۱۰ مورد آنها استفاده کنید.
خیر، تنها استفاده اصولی و صحیح از این هشتگهاست که به رشد صفحهاتان کمک میکند. استفاده زیاد و بیش از اندازه سبب ریپورت یا اسپم شدن پیج میشود.
پربازدیدترین و محبوبترین هشتگ اینستاگرام کلمه love است.
7 پاسخ
لطفا درباره کتاب و کتاب خوانی هم پیشنهاد بدین
ممنونم از پیشنهاد عالی شما. حتما از نظرتان استفاده می کنیم.
ممنون بابت مطلب خفن و مفیدتون
سپاس از شما.
عالی و کاربردی بود
ممنونم از توجه شما دوست عزیز.
مقاله مفید و خیلی کاملی بود تشکر