۱۲ راهکار افزایش بازدید پیج اینستاگرام

12 راهکار افزایش بازدید پیج اینستاگرام
افزایش بازدید پیج اینستاگرام
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
5/5 - (3 امتیاز)

اگر به دنبال افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام  خود هستید این مقاله را تا انتها بخوانید. جدیدترین نکات در زمینه افزایش بازدید پیج اینستاگرام با هدف افزایش بازدید پیج را در این مطلب بیان کرده ایم. 

جدیدترین راه های افزایش بازدید پیج اینستاگرام

  • ✅ ساخت ریلزهای خلاقانه و ترند: ویدیوهای کوتاه و جذاب بسازید که سریع وایرال شوند.
  • ✅ استفاده از استیکرهای تعاملی استوری: نظرسنجی، کوئیز، و سوالات باز بگذارید تا مخاطب درگیر شود.
  • ✅ همکاری با پیج‌های هم‌اندازه (میکرو اینفلوئنسرها): این کار معمولاً بازدهی بهتری دارد.
  • ✅ پخش زنده مشترک (لایو دونفره): با یک پیج مرتبط لایو بگذارید تا مخاطبان همدیگر را جذب کنید.
  • برگزاری چالش: یک چالش منحصر به فرد طراحی کنید و از مخاطبان بخواهید در آن شرکت کنند.
  • ✅ محتوای آموزشی و کاربردی : پست‌هایی بسازید که مخاطب نیاز داشته باشد آن‌ها را ذخیره کند یا با دیگران به اشتراک بگذارد.
  • ✅ ترندهای موزیک اینستاگرام: از موزیک های پرطرفدار برای ریلزها و استوری‌ها استفاده کنید.
  • ✅ تعامل هدفمند با کامنت‌ها: به کامنت‌ها با سوالات باز و دعوت به گفتگوی بیشتر با کاربر پاسخ دهید تا واقعا افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه کنید.
  • ✅ بهینه‌سازی SEO اینستاگرام: از کلمات کلیدی مرتبط در نام کاربری، بیو و کپشن‌ها استفاده کنید.
  • ✅ آنالیز رقبا: ببینید رقبا چه می‌کنند که موفق هستند، از آن‌ها ایده بگیرید (نه کپی!).
  • ✅ استفاده از QR کد: کد QR پیجتان را در جاهای مختلف به اشتراک بگذارید.
  • ✅ ساخت تم صفحه جذاب و منحصر به فرد: ایجاد یک هویت بصری برای پیجتون باعث میشه مخاطب باهاتون ارتباط بهتری برقرار کنه.

برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام‌تان، مشاوره اینستاگرام با کارشناسان “مای کاستومر” را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید. تخصص مای کاستومر در زمینه بازاریابی اینستاگرام، به شما کمک می‌کند استراتژی‌های موثر و هدفمندی را پیاده‌سازی کنید. با “مای کاستومر”، شاهد رشد بازدید و تعامل پیج خود خواهید بود.

پیدا کردن بازار هدف و مخاطب برای افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام

با بررسی و تحلیل رفتارها و علایق کاربران می‌توانیم متوجه شویم که چه محتواهایی بیشتر برایشان جذابیت دارد. رنج سنی، جنسیت، میزان تحصیلات و حتی محل زندگی مواردی هستند که باید بررسی کنید. امکان دارد رفتار کاربرها بنا به تراکم جمعیت در پیج تغییر کند که ناشی از تبلیغات و نوع محتوایی است که ما داریم.

پیدا کردن یک قلم و نوع نوشتار برای پیج اینستاگرام

برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام قطعا صمیمیت می‌تواند مورد پسند باشد اما نه برای هر نوع مخاطبی! گاهی لازم است که مخاطبین یک صفحه محتوای کاملا رسمی و ادبی داشته باشند. پس در انتخاب مدل نوشتار و میزان رسمی یا صمیمیت حتما دقت کنید!

سرفصل های محتوایی در اینستاگرام

برای جمع آوری آیتم و سر فصل‌های محتوایی باید کمی دقت و وقت بیشتری در نظر بگیریم.

و انتخاب کنیم که چه محتواهایی باید تو پیجمون درج بشن!

  • مثلا محتواهای مناسبتی ( تو پست بعدی کلی براش حرف داریم )
  • معرفی محصولات جدید یا پر فروش
  • خدمات
  • لوکیشن و دسترسی ها
  • و حتی حس و حال مکان و…

تنوع در چرخش و سرگرمی محتوایی در صفحه اینستاگرام

یکی از هوشمندی‌هایی که باید حتما در فضای مجازی داشته باشیم ارتباط کاربران بین چند رسانه و شبکه اجتماعی است. اینکه بدانیم چه زمانی مقاله‌ای را در سایت درج کنیم و استوریش کنیم تا کاربر داخل سایت بره! یا چه زمانی ادامه محتوا یا ویدیومون رو داخل کانال تلگراممون قرار بدیم؟ این عملکرد می‌تونه حال پیج رو خوب نگه داره و شبکه‌های اجتماعی از یکنواختی دربیاد.

برنامه ریزی محتوا در اینستاگرام برای افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام

چیکار کنیم که کمی بیشتر نظم داخل محتوا گذاریمون داشته باشیم و همیشه تنوع توی تولید محتوا حس بشه؟ راحت‌ترین کار اینه که یک فایل اکسل باز کنیم و شروع کنیم محتواهایی که باید حتما در طول روز و هفته درج بشن پیدا و طبقه بندی کنیم. ستون‌هایی که بابت هر رسانه داریم به همراه ردیف‌های سر فصل محتوامون ایجاد می‌کنیم و داخلش رو پر می‌کنیم از توضیحات و محتوا. چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟

تأثیر هشتگ های اینستاگرام در میزان بازدید

یکی از روش های آسان و رایگانی که باعث می‌شود بازدید از پست های اینستاگرامی شما افزایش پیدا کند هشتگ ها هستند. چون امروزه اینستاگرام الگوریتم های متنوعی را در اجرای برنامه‌های خود پیاده کرده است بنابراین هشتگ های اینستاگرام می‌تواند بیشترین بازدهی برای بازدید از پست های شما را داشته باشد.

چنانچه تمایلی به هشتگ گذاری ندارید مطمئن باشید که پیج شما در بین رقبای خود هیچ پیشرفتی نخواهد داشت. اما اگر با نحوه صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام به خوبی آشنا باشید قطعاً می‌توانید رقبای خود را در اینستاگرام کنار بزنید‌. در واقع هشتگ های اینستاگرام سبب می‌شوند تا مخاطبین زیادی شما را در بین طیف گسترده‌ای از رقبایتان پیدا کنند.

نحوه صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام

زمان و تاریخ انتشار:

  • آنالیز جنس و سن مخاطبان برای پیدا کردن بهترین زمان برای پست و هشتگ‌گذاری.

تعداد هشتگ‌ها:

  • حداکثر 30 هشتگ مجاز است؛ اما بهتر است از 11 هشتگ استفاده کنید.
  • بررسی نتایج با تعداد هشتگ‌های مختلف برای پست‌های مختلف.

شناسایی هشتگ‌های ترند:

  • جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار.
  • افزایش بازدید از طریق هشتگ‌های ترند.

دوری از هشتگ‌های نامرتبط:

  • اجتناب از هشتگ‌هایی که با نوع بیزینس شما سازگار نیستند.
  • استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست.

اجتناب از هشتگ‌های تکراری:

  • استفاده نکردن از دو هشتگ مشابه در یک پست.
  • عدم استفاده از کلمات تکراری و بی‌معنی مانند «لایک» و «فالوور».

استفاده از هشتگ در بخش‌های مختلف:

  • استفاده از هشتگ در بیو (Bio) برای معرفی نوع کسب‌وکار.
  • استفاده از هشتگ در استوری‌ها برای افزایش بازدید.

محتوای حرفه‌ ای برای پیج اینستاگرام دارای چه ویژگی‌ هایی است؟

ویژگی های محتوای حرفه ای نکاتمثال
جذابیتتیتر باید کنجکاوی مخاطب را تحریک کند و او را به خواندن ادامه مطلب ترغیب کند.“رازهایی که اینفلوئنسرها درباره افزایش فالوور به شما نمی‌گویند!”
وضوحتیتر باید به طور واضح موضوع اصلی محتوا را مشخص کند.“۵ نکته کلیدی برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب”
مرتبط بودنتیتر باید با محتوای اصلی همخوانی داشته باشد و مخاطب را گمراه نکند.(در یک پست درباره آموزش آشپزی) “طرز تهیه یک پیتزای خانگی خوشمزه و سریع”
استفاده از کلمات کلیدیتیتر باید شامل کلمات کلیدی مرتبط با موضوع باشد تا در جستجوها بهتر دیده شود.“آموزش سئو: راهنمای جامع برای مبتدیان”
ایجاد حس فوریت یا ارزشتیترهایی که حس فوریت یا ارزش را القا می‌کنند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.“فرصت محدود: دانلود رایگان کتاب الکترونیکی آموزش بازاریابی”
استفاده از اعداد و لیست‌هاتیترهایی که شامل اعداد و لیست‌ها هستند، سازماندهی شده و جذاب به نظر می‌رسند.“۱۰ اپلیکیشن برتر برای ادیت عکس در موبایل”
کوتاه و مختصر بودنتیترهای کوتاه و مختصر راحت‌تر خوانده می‌شوند و در ذهن می‌مانند.“چگونه استرس را کنترل کنیم؟”
شخصی‌سازیتیترهایی که مخاطب را به طور مستقیم خطاب قرار می‌دهند، تاثیر بیشتری دارند.“آیا می‌دانید این اشتباهات باعث کاهش فروش شما می‌شوند؟”
ایجاد سوالطرح سوال در تیتر می‌تواند کنجکاوی مخاطب را تحریک کند.“چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟”
استفاده از ایموجی‌هااستفاده از ایموجی‌های مرتبط می‌تواند تیتر را جذاب‌تر و چشمگیرتر کند.“آموزش درست کردن قهوه ☕️ در خانه”

یکی از متداول‌ترین پرسش‌های کاربران در اینستاگرام در مورد تولید محتوا است. سؤال اکثر دوستان این بود که چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟ و یا اینکه چه کسی را برای تولید محتوای حرفه‌ای استخدام کنند؟ در ادامه به تمام سؤالات پاسخ خواهم داد.

اولین نکته در مورد تولید محتوا این است که محتوا دارای قالب‌ها و چهارچوب‌های مختلفی است. محتوا معمولاً به‌صورت متن، تصاویر، ویدیو، عکس و حتی کمپین‌های پرسش و پاسخ و… تولید می‌شود. برای تولید محتوای حرفه‌ای لازم است هدف خود از تولید محتوا را مشخص کنید. نکاتی مانند نوع محتوا، هدف از تولید محتوا، بررسی مخاطبان هدف و تعیین چهارچوب محتوا بسیار اهمیت دارند و برای کسب موفقیت و جذب مخاطب بیشتر توجه به این نکات الزامی است.

اگر شما قصد دارید محتوای خود را به‌صورت رسمی و در سطوح بالا منتشر کنید، به یک طراح سایت و کارشناس محتوا نیاز خواهید داشت تا بتواند پست‌های اینستاگرام شما را با توجه به نوع مخاطبتان طراحی کند.

به‌عنوان‌مثال فرض کنید هدف شما فروش محصولاتی است که مصرف‌کنندگان آن خانم‌ها هستند. بنابراین لازم است شما محتوایی تولید کنید که موردتوجه و علاقه خانم‌ها واقع شود و آن‌ها را به خرید محصولات شما تشویق نماید. مثلاً اگر روز مادر را در پیش داشتیم باید محتواهایی با موضوع مادر و متناسب با آن روز تولید کنید. همچنین از چند روز قبل آن‌ها را در پیج خود قرار دهید تا بتوانید با نهادینه کردن محتوای جذاب و مناسب فروش خود را افزایش دهید.

راهکارهای فروش در اینستاگرام

برنامه‌ریزی در به اشتراک‌ گذاری محتوا اهمیت زیادی دارد

عموماً همه مخاطبان مجبور نیستند هرروز پست‌ها و استوری های پیج شما را ببینند. اگر قصد دارید پست‌های شما هرروز توسط کاربران دیده شود بهتر است موضوع محتوای شما در راستای اطلاع‌رسانی از محصولات و خدماتتان باشد تا توجه کاربران، با کسب اطلاعات بیشتر، جذب محصولات و شما شود.

راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام حرفه ای کمی هزینه‌ بر است!

شما برای معرفی برند و محصولاتتان و جذب مشتری در اینستاگرام، به کارشناس محتوا و طراح پیج نیاز خواهید داشت. اگر می‌خواهید طراحی و تولید محتوای پیج اینستاگرام را خودتان بر عهده بگیرید باید مهارت‌های تولید محتوا و استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ را بلد باشید. توجه داشته باشید که یادگیری این مهارت‌ها نیازمند زمان و هزینه زیادی است.

بنابراین برای دریافت نتایج بهتر است پیج اینستاگرام خود را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید. در کنار یک طراح شما به یک کارشناس حرفه‌ای محتوا هم نیاز خواهید داشت تا تبلیغات و محتوای موردنظر شما را به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و غیر یکپارچه در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند تلگرام، واتس آپ و… منتشر کند. کارشناس محتوا به شما کمک می‌کند تا محتوای شما همیشه به‌روز باشد و در قالب‌های گوناگون مانند ویدیو، عکس، اینفوگرافیک و … در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

کارشناسان محتوا با استفاده از تجربه و مهارت‌های خود، محصولات شما را به شکل جذاب و حرفه‌ای به کاربران معرفی می‌کنند. پس اگر شما هم می خواهید به سوال چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟ پاسخ دهید حتما با کارشناسان مای کاستومر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان با مای کاستومر

برای داشتن یک پیج حرفه‌ای چقدر هزینه لازم است؟

حال که با ترفندهای افزایش بازدید پیج اینستاگرام آشنا شدید، سوال درباره هزینه ادمین و مدیریت پیج قطعا ذهن شما را مشغول کرده است. هزینه بهره‌مندی از یک پیج خوب در اینستاگرام به هدف و انتظارات شما بستگی دارد. اما به‌طورکلی برای مدیریت یک پیج حرفه‌ای به دو تا سه نفر کارشناس محتوا و طراح نیاز خواهید داشت. علاوه بر این باید هزینه‌های عکاسی، ساخت ویدیو، فیلم‌برداری و… را نیز در نظر بگیرید.

شرکت‌های مختلفی هستند که مدیریت اینستاگرام شما را با هدف افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام و افزایش فروش به عهده می‌گیرند که هرکدام با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، تعرفه‌های خاص خودشان را دارند. برخی از این شرکت‌ها خدمات خود را به‌صورت پکیج کاملی به شما ارائه می‌کنند. که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک پیج حرفه‌ای داشته باشید و به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

مای کاستومر، همراه شما در مسیر موفقیت و افزایش بازدید پیج اینستاگرام ، با ارائه خدمات جامع شامل تیم‌سازی حرفه‌ای، آموزش تولید محتوای جذاب و مشاوره تخصصی، کسب‌وکار شما را متحول می‌کند. از ایجاد تیمی کارآمد تا خلق محتوایی بی‌نظیر و دریافت مشاوره‌های ارزشمند، همه چیز برای رشد پیجتان در “مای کاستومر” فراهم است. با ما، اینستاگرام را به سکوی پرتاب کسب‌وکارتان تبدیل کنید.

سوالات متداول
افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام منجر به افزایش فروش ما می‌شود؟

قطعا جذابیت پیج از نظر کیفیت محتوا، موسیقی، تصاویر و کپشن در جذب فالوور و افزایش فروش غیر قابل انکار است. اما جذابیت کافی نیست! شما باید با مشتریان خود صادق باشید، کالای خوب که مورد نیاز مخاطبان هست را تامین کنید و از ارائه تخفیف‌ها غافل نشوید.

آیا باید هر روز پست و استوری بگذاریم؟

استوری از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر خواهان آن هستید که فالوورها پیج شما را ترک نکنند و هر روز پیج شما را دنبال کنند استوری را فراموش نکنید. پست برای جذب فالوورهای جدید موثر است و سعی کنید در هفته حداقل ۲ بار پست یا ریلز جدید درج نمایید.

آیا استخدام ادمین اینستاگرام ضروری است؟

اگر وقت کافی برای مدیریت پیج اینستاگرام ندارید (حداقل ۳ ساعت در روز) و همچنین بر قوانین و الگوریتم‌های اینستاگرام مسلط نیستید، حتما برای جذب فالوور و افزایش جذابیت پیج اینستاگرام، ادمین استخدام کنید.

مقالات پیشنهادی
star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چی هستی؟

برای مشاهده دوره به سبد خرید مراجعه نمایید.