6 راهکار افــزایش جذابیت صفحه اینستاگرام
پیدا کردن بازار هدف و مخاطب
اگر بخوایم راهکاری پیدا کنیم که پیجمون رو جذابتر کنه باید چند مرحله رو طی کنیم تا به هدفمون برسیم
با بررسی و تحلیل رفتار ها و علایق کاربرانمون می تونیم متوجه بشیم که چه محتواهایی بیشتر براشون جذابیت داره
رنج سنی، جنسیت، میزان تحصیلات و حتی محل زندگی مواردی هستند که باید بررسیشون کنید.
امکان داره رفتار کاربر ها بنا به تراکم جمعیتیشون تو پیج تغییر کنه که ناشی از تبلیغات و نوع محتوایی که ما داریم.
پیدا کردن یک قلم و نوع نوشتار برای پیج اینستاگرام
قطعا صمیمیت می تونه مورد پسند باشه اما نه برای هر نوع مخاطبی، گاهی لازمه که مخاطبین یک صفحه محتوای کاملا رسمی و ادبی داشته باشند.
پس تو انتخاب مدل نوشتار و میزان رسمی یا صمیمیت حتما دقت کنید!
سرفصل های محتوایی در اینستاگرام
برای جمع آوری آیتم و سر فصل های محتوایی باید کمی دقت و وقت بیشتری در نظر بگیریم
و انتخاب کنیم که چه محتواهایی باید تو پیجمون درج بشن !
مثلا محتواهای مناسبتی ( تو پست بعدی کلی براش حرف داریم )
معرفی محصولات جدید یا پر فروش
خدمات
لوکیشن و دسترسی ها
و حتی حس و حال مکان و . . .
تنوع در چرخش و سرگرمی محتوایی در صفحه اینستاگرام
یکی از هوشمندی هایی که باید حتما در فضای مجازی داشته باشیم ارتباط کاربران بین چند رسانه و شبکه ی اجتماعی است
اینکه بدونیم چه زمانی مقاله ای رو داخل سایت بزاریم و استوریش کنیم تا کاربر داخل سایت بره !
یا چه زمانی ادامه محتوا یا ویدیومون رو داخل کانال تلگراممون قرار بدیم ؟
این عملکرد می تونه حال پیج رو خوب نگه داره و شبکه های اجتماعی از یکنواختی در بیاد
برنامه ریزی محتوا در اینستاگرام
چیکار کنیم که کمی بیشتر نظم داخل محتوا گذاریمون داشته باشیم و همیشه تنوع توی انتشار محتوا حس بشه ؟
راحت ترین کار اینه که یک فایل اکسل باز کنیم و شروع کنیم محتواهایی که باید حتما در طول روز و هفته درج بشن پیدا و طبقه بندی کنیم
ستون هایی که بابت هر رسانه داریم به همراه ردیف های سر فصل محتوامون ایجاد می کنیم و داخلش رو پر می کنیم از توضیحات و محتوا