فاکتورهای گوگل

/
/
فاکتورهای گوگل
فاکتورهای گوگل

فاکتورهای گوگل Google invoices یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی متخصصین سئو سایت جهت رتبه‌بندی سایت است. هیچ کدام از متخصصین گوگل تاکنون اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه عوامل مهم گوگل که با توجه به آن‌ها سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کند، ارائه نداده اند. اطلاعات ارائه‌شده نیز همگی به صورت غیر مستقیم هستند و از این‌رو نمی‌توان به آن‌ها اعتماد داشت. اما چندین فاکتور وجود دارد که در صورت توجه به آن‌ها سایت شما از اعتبار بیشتری نزد گوگل برخوردار خواهد شد. با ما همراه باشید تا با فاکتورهای گوگل آشنا شوید.

‌فاکتورهای گوگل برای دامنه سایت

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

هر چه سن ثبت دامنه بیشتر باشد، اهمیت آن بیشتر خواهد بود.

بهتر است کلمه کلیدی در دامنه به کار گرفته شود و دامنه‌هایی که در آن‌ها کلمه کلیدی در اول دامنه ثبت‌شده باشد بیشترین اولویت را به خود اختصاص می‌دهند.
سایت‌هایی که بیشتر از یک سال در آن فعالیت شود ارزش بیشتری برای گوگل دارند.

بهتر است که زیر دامنه مدت‌ها برای یک مالک باشد و دامنه‌هایی که مدام تغییر مالکیت می‌دهند ارزش کمتری دارند.

فاکتورهای گوگل مرتبط با صفحه

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل، قرار داشتن کلمه کلیدی در تگ عنوان است. استفاده از کلمه کلیدی در متن باید متناسب با تعداد کلمات محتوای متن باشد.

به عبارتی چگالی کلمه کلیدی باید با تعداد کل کلمات همخوانی داشته باشد و کلمه کلیدی باید به صورت متناسب در متن پخش شود.

طول محتوا نیز بهتر است که از 300 کلمه باشد و هرچه طولانی‌تر باشد ارزش صفحه افرایش خواهد یافت.

بهتر است که یک فهرست مطالب در صفحه وجود داشته باشد. مهم است سایت با موبایل، تبلت و لپ‌تاپ همخوانی داشته باشد و به‌اصطلاح AMP باشد.

دقت کنید تمام الگوریتم‌های گوگل را در بارگذاری متن رعایت کنید و محتوای سایت را با یک برنامه‌ریزی دقیق به‌روزرسانی نمایید.

فاکتورهای گوگل در زمینه لینک‌ها

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

یکی دیگر از ‌فاکتورهای گوگل توجه به نحوه لینک دهی است که متخصصین سئو سایت باید به ان توجه نماید . لینک دهی داخلی باید به شکلی باشد که محتوای صفحه شما را نشان دهد.

در مورد لینک دهی خارجی نیز اعتبار سایتی که به آن لینک می‌دهید مهم است.

بهتر است به یک سایت خارجی معتبر لینک دهید تا اعتبار شما افزایش یابد.

تعداد لینک‌های خروجی خارجی نیز نباید زیاد و خسته‌کننده باشد؛ اما در مورد لینک‌های داخلی هیچ محدودیتی تعریف‌نشده است.

در این زمینه بهتر است به صفحاتی از سایت خود لینک بدهید که اعتبار بیشتری دارند.

لینک‌های شکسته را نیز شناسایی کرده و اصلاح نمایید.

فاکتورهای گوگل درباره محتوای سایت

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

محتوای سایت از لحاظ گوگل نباید تکراری تشخیص داده شود چراکه امتیاز سایت را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد.

محتوای منحصربه‌فرد و ارزشمند ارزش بسیار زیادی نزد گوگل دارد.

فاکتورهای گوگل مرتبط با سایت

در سایت باید صفحه ارتباط با ما طراحی کنید.

تعداد صفحات سایت را بهینه نمایید.

سعی کنید سایت را طوری معماری نمایید که ربات‌های گوگل بتوانند به آن دسترسی یافته و ایندکس نماید.

انتخاب سرورها بسته به منطقه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، تاثیر دارد.

پس بهتر است که برای سایت خود از سرورهای ایرانی کمک بگیرید.

سخن پایانی

فاکتورهای گوگل همگی تلاش دارند سایت‌ها به روش بهینه مطالب خود را در دسترس کاربران اینترنت قرار دهند.

هر فاکتوری که باعث اذیت شدن کاربران گوگل شود امتیاز منفی برای سایت داشته و هر چه سایت بهینه و پویا باشد کاربران رضایت بیشتری از سایت خواهند داشت و این هدف موتور جستجوی گوگل است. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید

اشتراک گذاری

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

پخش ویدئو
banner-blog-1

نوشته های اخیر