myc-logo1

افزایش بازدید پیج با هشتگ های اینستاگرام

افزایش بازدید پیج با هشتگ های اینستاگرام
هشتگ های اینستاگرام
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

هشتگ های اینستاگرام (Instagram hashtags) به راحتی می‌توانند میزان بازدید از استوری و پست های شما در اینستاگرام را افزایش دهند‌. در واقع هشتگ گذاری از جمله روش‌هایی است که به شکل کاملاً رایگان مخاطبان زیادی را به سمت پست های شما می‌کشاند. اگر قصد دارد بیشتر بدانید که هشتگ های اینستاگرام چه تأثیری در افزایش بازدید پست دارند؟ در ادامه این متن با ما همراه باشید.

تأثیر هشتگ های اینستاگرام در میزان بازدید

یکی از روش های آسان و رایگانی که باعث می‌شود بازدید از پست های اینستاگرامی شما افزایش پیدا کند هشتگ ها هستند. چون امروزه اینستاگرام الگوریتم های متنوعی را در اجرای برنامه‌های خود پیاده کرده است بنابراین هشتگ های اینستاگرام می‌تواند بیشترین بازدهی برای بازدید از پست های شما را داشته باشد.

چنانچه تمایلی به هشتگ گذاری ندارید مطمئن باشید که پیج شما در بین رقبای خود هیچ پیشرفتی نخواهد داشت. اما اگر با نحوه صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام به خوبی آشنا باشید قطعاً می‌توانید رقبای خود را در اینستاگرام کنار بزنید‌. در واقع هشتگ های اینستاگرام سبب می‌شوند تا مخاطبین زیادی شما را در بین طیف گسترده‌ای از رقبایتان پیدا کنند.تبلیغات در پیج های اینستاگرام پربازدید در این زمینه می تواند مفید باشد.

نحوه صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام

نحوه صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام

حتماً تا به حال در شبکه اجتماعی اینستاگرام این علامت # را دیده‌اید این علامت شروع هشتگ گذاری را به شما نشان می‌دهد. پس اگر بتوانید از هشتگ های مرتبط در پست ها و استوری های خود استفاده کنید مطمئناً مورد توجه انگیجمنت ریت قرار می‌گیرید و همچنین سطح تعامل شما با کاربرانتان بالا می‌رود. چون اگر فردی هشتگ خاصی را سرچ کند می‌تواند تمام پست هایی را که مرتبط با هشتگ مورد نظر فرد باشد مشاهده کند. البته در این میان تعدادی از پست ها بسیار بیشتر و سریع‌تر نشان داده می‌شوند که برای قرار گرفتن در بین این پست ها لازم است به چند نکته اساسی توجه کنید.

نحوه صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام

زمان و تاریخ انتشار پست مهم است

با آنالیز کردن جنس و سن مخاطبان خود سعی کنید بهترین زمان را برای پست گذاشتن و هشتگ گذاری پیدا کنید.‌

تعداد هشتگ ها باید مناسب باشد

مطابق اصول مدیریت اینستاگرام ، اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد تا برای هر کدام از پست‌های خود تقریباً 30 هشتگ بگذارید. چنانچه بیشتر از این تعداد گفته شده هشتگ گذاری کنید کپشن یا همان کامنت های شما برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.

البته نکته مهمی که وجود دارد اینکه بهتر است برای پست های خود نهایت هشتگ ها را استفاده نکنید. معمولاً به کار بردن 11 هشتگ می‌تواند پست شما را بیشتر مورد بازدید کاربران قرار دهد. حتی بعضی از کسب و کارها تنها با 3 هشتگ می‌توانند بازدید بسیار بالایی داشته باشند. پس تعداد استفاده از هشتگ های اینستاگرام بستگی به نوع فعالیت شما و بررسی‌های زیاد دارد. مطمئناً با گذشت زمان متوجه خواهید شد که هر کدام از پست های اینستاگرامی با چه تعداد هشتگ بازدید بیشتری دارند.

هشتگ های پربازدید

هشتگ های ترند را پیدا کنید

یکی از روشی های دیگری که شما با کمک هشتگ های اینستاگرام می‌توانید بازدید از پست های خود را افزایش دهید، شناخت هشتگ های ترند است. شما باید مدام در سایت های مختلف کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را سرچ کنید. سپس با هشتگ گذاری به طور دقیق و اصولی بازدید پست هایتان را بالا ببرید.

فراموش نکنید که هشتگ گذاری یک کار بسیار ظریف و حساس است نباید مدام از هشتگ های تکراری استفاده کنید. چون این کار در بلند مدت باعث افت پیج شما خواهد شد. پس برای هر کدام از پست های خود هشتگ های مرتبطی را پیدا کنید تا نتیجه مطلوبی از کار خود به دست آورید.

از هشتگ های ممنوع دوری کنید

حواستان باشد از هشتگ هایی که مناسب با نوع بیزینس شما نیستند دوری کنید. چون این نوع هشتگ ها زمانی که سرچ می‌شوند فقط پست های تاپ قابل نمایش هستند و هیچ تأثیری در پست های شما ندارد. پس برای افزایش دادن فالوورهای خود هیچ گاه از هشتگ های نامرتبط و ممنوع استفاده نکنید.

هشتگ های اینستاگرامی تکراری ممنوع!

اگر می‌خواهید تأثیر هشتگ های اینستاگرام را بر روی بازدید پست های خود ببینید هیچ گاه دو هشتگ را برای یک پست استفاده نکنید. چون این کار می‌تواند نتیجه منفی برای پیج شما داشته باشد از طرفی دیگر مدام کلمات تکراری مثل لایک، فالوور، بهترین، عشق و غیره را در هشتگ های خود به کار نبرید چون این کلمات هیچ ربطی به موضوع پست ها و استوری های شما ندارد. لازم است هشتگ ها معنا و مفهوم داشته باشند و متناسب با موضوع پست های اینستاگرامی شما باشند. بنابراین با هشتگ گذاری این گونه کلمات نامناسب قطعاً مانع از بازدید پست های خود می‌شوید.

از هشتگ گذاری در بخش های مختلف استفاده کنید

شاید بارها تصور کنید که هشتگ گذاری فقط مخصوص پست ها هستند. در صورتی که شما برای افزایش بازدیدکنندگان خود می‌توانید در بخش Bio و استوری هم از هشتگ های زیادی استفاده کنید. چون هشتگ ها در قسمت بیو پیج سبب می‌شود تا کاربران به سادگی بتوانند نوع کسب و کار شما را در این فضای مجازی پیدا کنند. پس بهتر است همیشه برای بخش Bio یک یا دو کلمات مناسب به عنوان هشتگ انتخاب کنید. البته باید این هشتگ ها بدون هیچ ابهامی نوع فعالیت شما را معرفی کنند. معمولاً نام برند خود را در این قسمت به صورت هشتگ استفاده کنید.دوره جامع اینستاگرام

سخن پایانی

به کار بردن هشتگ های اینستاگرام به شکل دقیق و اصولی می‌تواند بزرگ‌ترین رمز موفقیت شما در این شبکه اجتماعی باشد. در واقع هشتگ ها می‌توانند بازدید از پست ها و استوری های شما را افزایش دهند. همچنین تعامل صفحه شما را با کاربران زیادی بالا ببرند پس حتماً هشتگ گذاری را جدی بگیرید.

اگر می‌خواهید برای مدیریت اینستاگرام خود و نحوه درست هشتگ گذاری با یک مرکز معتبر مشاوره کنید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر می‌توانیم ضمن طراحی وب سایت مختلف نیز مدیریت اینستاگرام شما را بر عهده بگیریم.

همچنین با هشتگ های اینستاگرام همیشه پیج شما را سبز نگه داریم. از طرفی بهبود سئو سایت وردپرسی، انجام تبلیغات بنری در سایت، مدیریت وبسایت‌های مختلف و بسیاری خدمات دیگر را از هم در نهایت کیفیت ارائه می‌دهیم. بنابراین شما می‌توانید برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ تیم حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید.

 

سوالات متداول
اینستاگرام برای هر پست، چه تعداد هشتگ را اجازه می‌دهد؟

اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد تا برای هرکدام از پست‌های خود تقریبا ۳۰ هشتگ بگذارید. 

چگونه هشتگ‌های ترند را پیدا کنیم؟

کافیست به مقاله «پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام» که در همین مقاله به آن اشاره شد رجوع کنید. هشتگ‌های ترند در این پست هر ۳ ماه یکبار آپدیت می‌شود. 

هشتگ‌های طولانی بهتر هستند یا هشتگ‌های کوتاه؟

قطعا هشتگ‌های کوتاه بهتر هستند و از سرچ بیشتری برخوردارند. اما نکته مهم این است که حتما هشتگ دارای معنا و مفهوم باشد و هشتگ‌های  مرتبط را موضوع پست را استفاده کنیم. 

مقالات پیشنهادی
star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *